Hulp m.b.t. bovenarm.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar we hebben het nu wel over biceps, ik las in het begin dat triceps een groot deel van je arm betrefd. Zijn er oefeningen die de binnekant van de triceps pakken, of zijn alle oefeningen voor de triceps in geheel.

Voor triceps doe ik normaal gesproken:

3 x bank dippen met extra gewicht.
    4 x Push downs, of met zon pijlvorming ding ( ^ ) of met het touwtje.(weet de benaming van touw oef. niet).
    3 x Liggend dumbell extension.
    2 x Kickbacks om even helemaal op te blazen.

?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Grote Armen: Zware Bent over Rows, DB Rows, T-bar Rows, Small grip Seated Cable Rows, Chin Ups met palm naar je toe, Deadlifts, en dan eventueel nog aanvullen met DB Hammer Curls, barbel of cable Preacher Curls onderste helft van de beweging.

Dan heb je vanzelf een goede bicep. Bicep isolaties zijn optioneel en niet per se nodig.

Dan ook goed eten anders heb je er nog steeds geen reet aan.
      Grote bullshit dat generaliseren. Dat jij biceps isolaties niet nodig hebt kan, maar dat dat bij iedereen optioneel is en niet nodig is vind ik grote bullshit. Bij mij werken compounds e.d. namelijk totaal niet voor mijn armen. Wel voor de rest, maar voor armen moet ik wel degelijk isolatieoefeningen uitvoeren om resultaat te zien, dus wat je zegt klopt niet geheel.
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Eens met Einzel.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          . Vergeet niet dat het volume dus de dikte van je armen hoofdzakelijk word bepaald door je triceps
          jaja

En dat zeg je omdat?
          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X