drukbank met beentrainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• drukbank met beentrainer

ik heb even een over de beentrainer op mijn drukbank ik heb een vergelijkbare als deze onlangs aangeschaft

http://www.fitstore.com/images/produ...ndard%20BS.jpg

nou snap ik wel waar twee steunen voor zijn, 1 voor je knieholte, 1 voor je voeten maar kan iemand mij nou vertellen waar die voorste hoge steun voor is ik snap er namenlijk geen reet van!!!

Edit: nee sorry klopt geen zak van.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Die voorste hoogste is dat je op je buik op het bankje moet liggen en dan in de knieholte. Je doet dat Lying Leg Curl voor de hamstrings. Zittend met wreef tegen de onderste en dan been omhoog duwen is Leg EXtention voor je quadriceps. Die andere praktisch tegen het bankje zelf is gewoon om je knee op te laten rusten tijdens de Leg Extention of het bovenbeen tijdens de Leg Curl.

Comment

Zit er geen boekje bij dan??

Zou je als ik het zo zie wel een paar oefeningen mee kunnen doen.
        Kan er iig je benen op laten rusten
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Die voorste hoogste is dat je op je buik op het bankje moet liggen en dan in de knieholte. Je doet dat Lying Leg Curl voor de hamstrings. Zittend met wreef tegen de onderste en dan been omhoog duwen is Leg EXtention voor je quadriceps. Die andere praktisch tegen het bankje zelf is gewoon om je knee op te laten rusten tijdens de Leg Extention of het bovenbeen tijdens de Leg Curl.

Wel je bankje plat doen he...
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

oja tuurlijk
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              ok ik snap m!! maar je bedoelt denk ik bij die voorste hoogste je enkels ipv de knieholte

Comment

inderdaad

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X