Pols

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pols

De laatste tijd heb ik nogal last van mn pols,zijn er oefeningen om je pols/onderarm te versterken?

Mvg,
    I just want to do, what I like to do!
    Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Komt het niet door de houding van je pols, tijdens de oefeningen?

Comment

Hand-grips.
      Last edited by Pinada; 21-11-2009, 15:44.

Comment

Wanneer heb je last van je pols?
        Groeten

Comment

Een lange tijd geleden ben ik van de trap gevallen
          Nu een aantal weken later begin ik er last van te krijgen,vooral als ik aan het trainen ben.
          Vandaar mn vraag.
          I just want to do, what I like to do!
          Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Originally posted by Jvdhas View Post
            Een lange tijd geleden ben ik van de trap gevallen
            Nu een aantal weken later begin ik er last van te krijgen,vooral als ik aan het trainen ben.
            Vandaar mn vraag.
            Weet niet of versterken dan hetgeen is wat je momenteel moet doen. Misschien kun je beter op zoek gaan naar manieren om je polsen wat meer te ontlasten tot ze weer helemaal hersteld zijn.
            Kijk eens goed naar je huidige oefeningen en kijk of er goede alternatieven voor zijn waarbij je je polsen minder belast.

Comment

Dumbbell Wrist Curl
              Who's the Chef

Comment

Ik heb geen toevoegingen aan je topic, maar ik heb ook een vraag ivm mijn pols.

Zijn er oefeningen die je kan doen om je pols breder te maken? Ik doe nu al een aantal weken wrist curls en mijn onderarmen zijn mooi aan het groeien, maar mijn polsen blijven even breed(smal).

Hierdoor valt het natuurlijk nog harder op...

Comment

Originally posted by Nergal View Post
                  Ik heb geen toevoegingen aan je topic, maar ik heb ook een vraag ivm mijn pols.

Zijn er oefeningen die je kan doen om je pols breder te maken? Ik doe nu al een aantal weken wrist curls en mijn onderarmen zijn mooi aan het groeien, maar mijn polsen blijven even breed(smal).

Hierdoor valt het natuurlijk nog harder op...
                  Voor zover ik weet kun je er geen massa op pakken aangezien er daar geen spieren zitten maar pezen.

Comment

Ik zou beginnen met wrist curls en extensions, setjes van 50 reps als het mogelijk een blessure is, als je niets voelt ga je richting de 10 reps.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X