schouder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schouder

gister benen + schouders getraind, nog steeds niet de goede techniek voor deathliften onder de knie maargoed, ik ben weer een stap dichterbij.... Maar t gaat meer om schouders. Getraind en uurtje na t trainen last in mn schouder. op de bovenkant. Als ik stilzit, geen last, beweeg ik of beter gezegd komt er wat kracht op wel last bij sommige bewegingen. Lijkt mij niet meteen een blesssure, heeft er iemand ervaringen mee?
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Originally posted by sjoerdiezee View Post
    gister benen + schouders getraind, nog steeds niet de goede techniek voor deathliften onder de knie maargoed, ik ben weer een stap dichterbij.... Maar t gaat meer om schouders. Getraind en uurtje na t trainen last in mn schouder. op de bovenkant. Als ik stilzit, geen last, beweeg ik of beter gezegd komt er wat kracht op wel last bij sommige bewegingen. Lijkt mij niet meteen een blesssure, heeft er iemand ervaringen mee?
    Moeilijk te zeggen, ik weet niet wat jij onder last verstaat.. Ik heb na schouder trainen altijd last van mn schouders.. Komt na even rust, en trekt heel langzaam weer weg..Is vervelend maar doet niet echt pijn.. Is meer gevoelig en zeikerig van het zwellen.. Lijkt het hier op? Dan is dat normaal...

Comment

Nou, tis maar in 1 schouder dat is t gekke, maar tis al iets minder weer, mss iets overbelast ofzo ff denk ik, hoop dat het morgen weer oke is als ik rug en biceps erbij pak.

Comment

Ik heb ook vaak last van mijn schouders. Eerst de linker, dan weer de rechter, dan weer allebei.
        Als kracht-trainer moet je dat gewoon voor lief nemen, er zijn er maar weinig die er geen last van ondervinden.
        Meestal is het iets van korte duur en gaat het van lieverlee over.
        No pain, no gain.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
          Nou, tis maar in 1 schouder dat is t gekke, maar tis al iets minder weer, mss iets overbelast ofzo ff denk ik, hoop dat het morgen weer oke is als ik rug en biceps erbij pak.
          Het is ook niet zo vreemd hoor, ze krijgen nogal wat te verduren he... Ze doen met n hoop dingen wel wat mee.. En als bbr ben je de spier aan het beschadigen, om hem weer dikker en sterker als voorheen te laten terugkomen.. Als ze alles hebben gehad door de hele week heen, mogen je toch wel zware armen hangen aan de gevoelige spieren.. Ze krijgen heel weinig rust... Niet uitgeruste spieren zijn veel blessure gevoeliger....Dus vaak schouder problemen..

Comment

ah I see, nouja ook logisch eigenlijk. Nouja nu voelt t wel lekker. Die pijn is zo goed als weg, ga t nog niet testen iig, nu voelt t gewoon lekker als normale spierpijn

Comment

Ik heb het ook hoor met name de Deltoid (Anterior) is bij mij gevoelig na een flinke dead lift sessie. Niet pijnlijk maar wat Knulletje zegt. Vervelend maar trekt geleidelijk aan dezelfde dag weg.
              Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
              25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
              "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

ja, ik dacht, ik ga het even na, want een blessure kan ik echt niet gebruiken nu!! Het ging net zo lekker. Maar het valt gelukkig mee dan

Comment

blessure heb je niet zomaar maar kijk het ff aan en als dan erg blijft see a doc

Comment

Schouders heb ik ook altijd het meest last van .. bijvoorbeeld upright rows kan ik niet meer uitvoeren door de pijn die er dan inschiet bij men schouder.

agja dan maar andere oefening he
                    Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

Originally posted by davide View Post
                      Ik heb het ook hoor met name de Deltoid (Anterior) is bij mij gevoelig na een flinke dead lift sessie. Niet pijnlijk maar wat Knulletje zegt. Vervelend maar trekt geleidelijk aan dezelfde dag weg.
                      Iets zegt me dat je niet de anterior bedoelt.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X