Triceps...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Triceps...

Hallo all,

Heb eigenlijk een korte vraag....het gaat hier om de triceps. Opzich ben ik best tevreden met mijn tricep(armen). Maar een ding zit me eigenlijk een beetje tegen. De tricep zelf gaat wel lekker met training ze groeien ook wel lekker...alleen ik heb een klein probleempje:P Ik zal het proberen uitteleggen en beetje te verduidelijk dmv een foto.

De ''zijkant'' van me tricep groeit lekker hard en ben ik ook tevreden over...alleen de ''achter'' kant blijft bijna het zelfde...en vind ik aan de kleine kant Zijn er bepaalde oefeningen die echt de nadruk leggen op de ''achter'' kant van de triceps? Met andere woorden wat kan ik hier aan doen?

Links gaat dus lekker alleen vind rechts aan de dunne kant bij me zelf. Wat te doen...

Weet niet of je wat weet van anatomie, maar de triceps zit ook aan de achterkant van je arm. Triceps heeft drie koppen, vandaar die tri. Wat je in de spiegel ziet is het zij aanzicht, maar triceps zit toch echt aan de achterkant. Is gewoon een kwestie van gebrek aan massa denk ik. Bij mij zien m'n triceps er aan de zijkant ook best leuk, maar aan de achterkant valt het best mee. Post anders eens een foto van het verschil wat jij bedoelt. En dan niet aan de hand van voorbeelden, maar gewoon foto('s) van jou zelf. Om het verschil aan te tonen waar je precies op doelt. Voor goede ontwikkeling van je tri's gewoon bankdrukken, close-grip bankdrukken, dippen en skullcrushers. Nog wat oefeningen als rope pulldown om de lijnen wat te benadrukken.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Welke oefeningen doe je?
      Groeten

Comment

haha dat zijn de oefeningen die ik altijd doe daarom dat mijn tricep vreed dik is met vergelken mijn dunne armpjes
        Last edited by skitzo6; 25-12-2009, 16:42.

Comment

Momenteel in dit schema doe ik close-grip benchpress, Dippen, Cable-pulldown en soms close-grip pushpress.

Comment

ik denk dat datgene wat jij bedoelt komt omdat je een skullcrusher mist. Ik zou die dan erbij doen ipv cable pulldown.
            Groeten

Comment

Heb nog n veel korter antwoord, dan jouw vraag..... De zijkant groeit? Alles groeit... Je doet niets fout, heeft meer tijd nodig...Links, rechts trekt ook nog beter bij hoor..... Gewoon doorgaan...

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                haha dat zijn de oefeningen die ik altijd doe daarom dat mijn tricep vreed dik is met vergelken mijn dunne armpjes
                Wreed dikke triceps, met dunne armpjes? Dat wil ik zien,

Comment

Hier was enkele weken geleden nog een artikel over op t nation

TMUSCLE.com | Building Bodybuilder Triceps

Als ik het me goed herinner wordt de spier die jij bedoeld vooral getraind als je een soort overhead press doet, maar ik voel ze het meest werken bij pushdowns.
                  @ ketIF

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Heb nog n veel korter antwoord, dan jouw vraag..... De zijkant groeit? Alles groeit... Je doet niets fout, heeft meer tijd nodig...Links, rechts trekt ook nog beter bij hoor..... Gewoon doorgaan...
                    Ja ik dacht zelf ook dat het wat met tijd te maken had.....ik wou het alleen ff zeker weten

Comment

Jullie maken je veel te druk om niets... Ga voor de spiegel staan, en doe je armen wijd.. Ontspan je triceps, hangt er onder je arm n bult die lijkt op n hangende bicep? Jij doet niets verkeerd, het moet nog wat massa krijgen.. Net als je bicep, of is die al n gigant?.. Het blijft met goede training heus wel in verhouding... Daar helpt je eigen lichaam ook weer n beetje aan mee (natuurlijke balans)... Heb je echt helemaal geen groei? Ga als de sodemieter je benen fatsoenlijk trainen... Jij eet goed, traint goed, rust goed? Jij maakt je zorgen om, helemaal niets....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Jullie maken je veel te druk om niets... Ga voor de spiegel staan, en doe je armen wijd.. Ontspan je triceps, hangt er onder je arm n bult die lijkt op n hangende bicep? Jij doet niets verkeerd, het moet nog wat massa krijgen.. Net als je bicep, of is die al n gigant?.. Het blijft met goede training heus wel in verhouding... Daar helpt je eigen lichaam ook weer n beetje aan mee (natuurlijke balans)... Heb je echt helemaal geen groei? Ga als de sodemieter je benen fatsoenlijk trainen... Jij eet goed, traint goed, rust goed? Jij maakt je zorgen om, helemaal niets....
                        hahaha....oke duidelijk:P ff paar foto's gemaakt van bicep en tricep.

Links
                        Zijkant.
                        Bekijk Jouw Foto ! Foto Uploaden | GRATIS | MAKKELIJK | SNEL | JPG PNG GIF BMP
                        Bicep
                        Bicep2

Comment

Daar zie jij n probleem of te weinig tricep? Whaaaaaaahahahaha... Ik zie n arm, die AL goed van vorm is...Zorgen om niets pffff... Kijk zelf naar de vorm, het is prima in balans en lopen goed ver door.. Groter en voller word het ook nog wel.... Gewoon geduld hebben, eerlijk waar...

Comment

Idd niks aan de hand man. Ziet er gewoon goed uit. Kwestie van massa om het nog bruter te maken. Maarja, dat willen we allemaal toch.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Precies. Ziet er zeer netjes uit. Bij mij ziet het er ook zo uit, beetje bij beetje komt er steeds ietsje meer massa bij. En wat knulletje zegt; Benen zijn ook zooo belangrijk voor de groei van je bovenlichaam!
                              Succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X