vraag herhalingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag herhalingen

Hallo,

.edereen weet dat de zomer er weer aan komt,Dus ik ga ook cutten en nou is mijn vraag moet je dan ook meer herhalingen en minder gewicht gaan doen of kan ik gewoon tussen de zes en tien herhalingen blijven op het gewicht waar ik nu op zit.

alvast bedankt iedereen

Persoonlijk zou ik zwaar blijven trainen maar niet over failure heen gaan want ik weet niet of je tijdens een cut voldoende kan herstellen dan. Ik heb wel vaak aangehoord dat ik ook veel hh moet gaan doen voor definitie maar ik gelof daar niet in bij minnder dan 100 reps

Comment

Vet verlies je door onder je behoefte te eten (dmv minder kcals te eten en/of evt cardio). De bedoeling van krachttraining is om je spiermassa te behouden en daarom moet je dus nog altijd zwaar trainen met weinig herhalingen.
      @ ketIF

Comment

En weining hh is 12 en minder

Comment

Om je spiermassa te behouden moet je juist zwaar blijven trainen. Zo laat je het lichaam weten dat het geen spieren af moet gaan breken (use it or lose it).

Daarnaast kunnen BCAA's interessant zijn om spiermassa afbraak te voorkomen.
          http://www.fitnessfood.nl

http://twitter.com/fitnessfood_nl

Comment

Zo hey....we zitten midden in de winter en hij denkt dat de zomer er al weer aan komt :P

Comment

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Zo hey....we zitten midden in de winter en hij denkt dat de zomer er al weer aan komt :P
                Dacht eigenlijk exact hetzelfde. Ben nu zelfs meer met spieropbouw bezig dan met cutten omdat het toch nog wel even duurt voor ik weer in een t-shirt rondhuppel.
                Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

je moet ect verdomd hoog in vet zitten wil je nu al gaan cutten hehe. Meeste beginnen ergens in het voorjaar pas.

Comment

Ik kan me voorstellen dat er toch al aan cutten gedacht word. Als je BF erg hoog ligt en je niet meer dan een paar procent per maand kwijt raakt dan word het stilaan rustig tijd om aan cutten te denken of het nou winter is of niet.

Maar om nou te zeggen dat de zomer er al aan komt vind ik wel erg enthousiast. Haha

Comment

Je kan vanaf nu zo'n 15% vet verliezen tegen de tijd dat het zomer is. Zelfs al heb je over gewicht met obesitas kun je nog aardig in vorm komen als je nu begint. Zelfs al heb je 30% vet kun je nog aardig in shape komen. Maar als je nog rond de 15% zit kun je nog prima door bulken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Je kan vanaf nu zo'n 15% vet verliezen tegen de tijd dat het zomer is. Zelfs al heb je over gewicht met obesitas kun je nog aardig in vorm komen als je nu begint. Zelfs al heb je 30% vet kun je nog aardig in shape komen. Maar als je nog rond de 15% zit kun je nog prima door bulken.
                        Mee eens maar dan moet je veel dicipline hebben en das toch voor de meeste niet makkelijk, laat staan 2mnd voor de zomer.

Comment

Je hebt ook mensen die graag op safe spelen en eerder beginnen.
                          Is wel verstandig om dan eens in de zoveel weken even op onderhoud te eten.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Je hebt ook mensen die graag op safe spelen en eerder beginnen.
                            Is wel verstandig om dan eens in de zoveel weken even op onderhoud te eten.

Precies, volledig mee eens.
                            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

zelf ben ik nu ook aan het cutten.
                              waarom? omdat het mijn eerste keer en dat ik dus niet weet hoe mijn lichaam reageert en ik een beeld voor ogen heb dat ik wil na streven voor de zomer.
                              ik hou liever een paar maanden speling over zodat ik, mocht het nodig zijn nog tijd genoeg heb om mijn plan aan te passen.
                              voor de volgende keer weet ik dus precies wat ik wel en wat ik nou zou moeten/kunnen doen. (heb een log bijgehouden)

maar om op je vraag te antwoorden ; 8 tot 12 zwaar!
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X