vraag herhalingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je weinig cutervaring hebt is het prima te begrijpen dat je iets eerder begint.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Daarom ben ik nu ook begonnen en begin aardig hoog qwa cals.
      En mijn bf is ook aardig hoog dus mag best wel, en idd je speeld wel op safe.
      Ik ben benieuwd of ik deze keer min doelen ga halen iig

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Je kan vanaf nu zo'n 15% vet verliezen tegen de tijd dat het zomer is. Zelfs al heb je over gewicht met obesitas kun je nog aardig in vorm komen als je nu begint. Zelfs al heb je 30% vet kun je nog aardig in shape komen. Maar als je nog rond de 15% zit kun je nog prima door bulken.

ja oke is me eerste keer cutten dus dacht begin er vroeg mee denk dat zelf op 16% zit kwa bf dus begin dan wel na me verjaardag in maart.

allemaal hardstikke bedankt nu weet ik dat gewoon alleen me voeding moet aanpassen en in kwa kracht training gewoon lekker kan gaan knallen
        Last edited by robq2; 14-01-2010, 15:12.

Comment

je hebt nog 6 maanden, dus 24 weken. half procent per week is resulteerd in -12 procent aan het eind van je cut.

IDEALITER eindig je dus op een onhaalbare 4%

als je het niet erg vind, blijf ik nog even vreten tot mei!

succes met je cut
          Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Als je wil cutten gewoon cutten zoiets moet je niet door en ander laten bepalen, het gaat er namelijk om hoe je zelf vind hoe je er voor staat ongeacht welke tijd van het jaar is, je cut naleijk voor jezelf en niet voor het strand of de mensen die daar rond lopen.

Comment

peso je kan ook al in mei en soms wel april al mooie dagen hebben.
              vorig jaar hadden we op 1 en 2april prachtig weer.
              zelfde in mei hebben we tijdje mooi weer gehad en dat is dus over 4a5maanden ik ga begin april kutten als ik een normaal vetlaagje heb anders ga ik niet cutten en gewoon door bulken.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                peso je kan ook al in mei en soms wel april al mooie dagen hebben.
                vorig jaar hadden we op 1 en 2april prachtig weer.
                zelfde in mei hebben we tijdje mooi weer gehad en dat is dus over 4a5maanden ik ga begin april kutten als ik een normaal vetlaagje heb anders ga ik niet cutten en gewoon door bulken.
                jij cutten, wtf?
                Groeten

Comment

Hier sluit ik mij bij aan. Ben ook al aan het cutten.

Comment

500 kcal onder je behoefte eten (schooneten) en gewoon zwaar blijfen trainen 8-10/6-12 reps met relatief zwaar gewicht.
                    Doe er zelf 3 x per week 30 min cardio bij na KT.

Comment

@ Ijsblok: Bij sommige mensen vind ik gewoon dat ze (nog) niet aan cutten moet denken. Niet lullig bedoeld, maar sorry, jij bent zo iemand.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by hiddink View Post
                        500 kcal onder je behoefte eten (schooneten) en gewoon zwaar blijfen trainen 8-10/6-12 reps met relatief zwaar gewicht.
                        Doe er zelf 3 x per week 30 min cardio bij na KT.
                        Als je dr 8-12 reps mee kan is het toch geen relatief zwaar gewicht :s
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

relatief aan zijn reps is het een zwaar en uitdagend gewicht.
                          objectief gezien stelt het niks voor vergeleken met een 1RM

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Maar om nou te zeggen dat de zomer er al aan komt vind ik wel erg enthousiast. Haha
                            Die positieve insteek bevalt me toch wel moet ik zeggen.
                            Last edited by GeneralIx; 15-01-2010, 14:35.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X