Borstspier zonder hulpmiddel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn excuses, maar als hij een vorm van PE heeft dan weet hij het nu. Hij zou het hoe dan ook ooit eens te weten komen.

Zoals al eerder aangehaald is kunnen wij erg moeilijk beslissen uit de informatie die we kregen of het wel Pectus Excavatum is.
    Revalidation from the Nuss procedure ...

Comment

Originally posted by E C T O View Post
      Mijn excuses, maar als hij een vorm van PE heeft dan weet hij het nu. Hij zou het hoe dan ook ooit eens te weten komen.

Zoals al eerder aangehaald is kunnen wij erg moeilijk beslissen uit de informatie die we kregen of het wel Pectus Excavatum is.
      Tis niet we bro maar ik, wij zijn er niet mee begonnen maar jij.
      Dus als jij erg moeilijk kan beslissen of hij het wel heeft waarom dan zeggen dat hij het hoogstwaarschijnlijk heeft, en dan praten over operaties ed?
      Jij duwt zo'n jongen nog verder het dal in met je achterlijk gezwam, vind het een enorme domme zet om zoiets te zeggen, misschien heeft hij gewoon een kippenborst, dat hebben de meeste ecto's van die leeftijd.
      Heb hem niet meer online gezien nadat jij zo herzenloos bezig was.
      Ventje zit misschien nu met een enorm rotgevoel en weet niet waar hij terecht kan omdat zijn ouders hem ook al niet begrijpen.
      Ga je maar schamen, en laat zoiets de volgende keer.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Tis niet we bro maar ik, wij zijn er niet mee begonnen maar jij.
        Dus als jij erg moeilijk kan beslissen of hij het wel heeft waarom dan zeggen dat hij het hoogstwaarschijnlijk heeft, en dan praten over operaties ed?
        Jij duwt zo'n jongen nog verder het dal in met je achterlijk gezwam, vind het een enorme domme zet om zoiets te zeggen, misschien heeft hij gewoon een kippenborst, dat hebben de meeste ecto's van die leeftijd.
        Heb hem niet meer online gezien nadat jij zo herzenloos bezig was.
        Ventje zit misschien nu met een enorm rotgevoel en weet niet waar hij terecht kan omdat zijn ouders hem ook al niet begrijpen.
        Ga je maar schamen, en laat zoiets de volgende keer.
        Ok, ik begrijp het ... ik wou hem alleen maar informeren.
        Ik denk trouwens niet dat hij erdoor geraakt is.
        Vincent, als je dit leest, geef je mening er eens over.

Comment

Ik heb op internet gekeken hierover, maar ik heb dit probleem niet, ik ben een ecto, met een kippenborstje. Jullie hoeven je verder geen zorgen te maken dat ik me hierdoor rot voel ofzo.

Comment

Originally posted by vincentyoyo View Post
            Ik heb op internet gekeken hierover, maar ik heb dit probleem niet, ik ben een ecto, met een kippenborstje. Jullie hoeven je verder geen zorgen te maken dat ik me hierdoor rot voel ofzo.
            Blij toe kerel.
            Ik hou er niet zo van als men anderen bang maakt voor iets dat helemaal niet zeker is.
            Kippenborstje?
            Gewoon je ouders overreden en gaan trainen.

Comment

En freten niet te vergeten.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by vincentyoyo View Post
                Goed om te weten Vincent!
                Nu weet je dat je het niet hebt en kan je proberen je ouder te overtuigen om je te laten trainen en veel te laten eten!

Succes!

Comment

Hoezo zou het hem nu wel lukken zijn ouders te overtuigen. Nou succes vincent, ouders kunnen behoorlijk stug zijn.

Comment

Originally posted by E C T O View Post
                    Goed om te weten Vincent!
                    Nu weet je dat je het niet hebt en kan je proberen je ouder te overtuigen om je te laten trainen en veel te laten eten!

Succes!

Comment

ik zat eens te kijken op google naar wat afbeeldingen van een pe en een kippenborst maar het verschil is mij nog niet duidelijk, zou iemand dit kunnen uitleggen?

Comment

Knap dat je dat zomaar uit de vraag "Hoi, Ik heb een ingevallen borst" kan halen zonder foto's ed gezien te hebben.
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by tha man View Post
                          ik zat eens te kijken op google naar wat afbeeldingen van een pe en een kippenborst maar het verschil is mij nog niet duidelijk, zou iemand dit kunnen uitleggen?
                          Je hebt pectus excavatum en pectus carinatum. Pectus betekent borst, excavatum wilt zeggen dat hij naar binnen deukt (trechterborst) en carinatum wilt zeggen naar buiten (kippenborst)
                          Ze zijn dus tegengesteld aan elkaar.
                          Ik denk dat iedere persoon wel een beetje neigt naar een van de 2, je moet al geluk hebben als je borstbeen helemaal verticaal staat denk ik. De mijne komt naar voren en dat zie je uit zijaanzicht in de spiegel

Ik ken mensen die soep kunnen drinken uit hun trechterborst, dan heb je wel een probleem natuurlijk. De mijne steekt naar voren en ik word er gek van als iemand er tegen botst bij het uitgaan.

Of het tijdens seks storend is weet ik eigenlijk niet, iemand ervaring mee? Ik moet mijn droomprinses nog tegenkomen
                          Ik ga zo veel borstspieroefeningen doen dat mijn pectorals er bovenop liggen
                          Last edited by G. Coria; 08-02-2010, 22:35.

Comment

dat iedereen zegt dat hij het niet zal redden met alleen opdrukken, oftewel dat hij geen grotere/gespierdere borst kan krijgen zonder hulpmiddelen/gewichten snap ik totaal niet..
                            kijk eens op youtube: ghetto workout.
                            die gasten maken alleen gebruik van van klimtoestellen waar ze zich aan optrekken, en gewoon normale push-ups met variaties. en kijk eens naar GioTheFatty, die traint ook alleen zonder hulpmiddelen, gewoon thuis op z'n kamer, en toch hebben die gasten uit de ghetto een behoorlijke grote borst en een afgetraind lichaam, en wat betreft GioTheFatty(zie youtube filmpjes) die heeft ook een goed ontwikkelde borst en biceps.
                            Dus dat je zonder hulpmiddelen het niet gaat redden is imo onzin...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X