Hoe te trainen met ...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe te trainen met ...

Hallo allemaal ,

ik heb al wat rond gekeken als "non-registered" iemand (misschien voor een paar dagen) en ik heb toch al het een en andere topic's gezien over deze vraag, maar het is me toch nog niet helemaal duidelijk!
    Ik ben 17 jaar ben 1,93cm en weeg 70 kg..
    ik heb thuis 1 halter liggen van 0,5/15 KG en wij hebben een apparaat om te roeien (weet niet precies hoe het heet, zo'n soort ding: http://www.rolf-knap-fitnesstrainer....hine_r0042.gif )

Ik wou graag mijn bovenlichaam wat meer willen trainen, gespierdere shouders/armen etc.. (rug is ook belangerijk, ik weet het), mijn benen zijn redelijk gespierd al..
    Dus mijn vraag is eigenlijk, wat is voor mij een goed trainingsschema? Om naar een fitnessschool te gaan zie ik het niet echt zitten, ik wil het liefst thuis trainen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt! (Y)

`Depend.

Tja met 15kg.
    Een beetje weinig volgens mij.
    Lees eerst eens de zomersticky en als je echt niet naar een sportschool wil dan zal je toch moeten investeren in gewichten hoor.

Comment

kben zelf nog niet gespierd, dus ik denk dat ik met die 15 KG toch nog wel even vooruit kan gaan..

Comment

hoi

nou met 1 halter word het heel moeilijk om goed te trainen .
        je zou wat dingen bij moeten kopen of gewoon naar de sportschool lijkt mij het beste succes .

Comment

Originally posted by Depend View Post
          Hallo allemaal ,

ik heb al wat rond gekeken als "non-registered" iemand (misschien voor een paar dagen) en ik heb toch al het een en andere topic's gezien over deze vraag, maar het is me toch nog niet helemaal duidelijk!
          Ik ben 17 jaar ben 1,93cm en weeg 70 kg..
          ik heb thuis 1 halter liggen van 0,5/15 KG en wij hebben een apparaat om te roeien (weet niet precies hoe het heet, zo'n soort ding: http://www.rolf-knap-fitnesstrainer....hine_r0042.gif )

Ik wou graag mijn bovenlichaam wat meer willen trainen, gespierdere shouders/armen etc.. (rug is ook belangerijk, ik weet het), mijn benen zijn redelijk gespierd al..
          Dus mijn vraag is eigenlijk, wat is voor mij een goed trainingsschema? Om naar een fitnessschool te gaan zie ik het niet echt zitten, ik wil het liefst thuis trainen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt! (Y)

`Depend.
          Waarom zie je dat niet zitten?
          En die gewicht(en) van 15kg kom je niet echt ver mee..
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik wil geen body builder ofzo worden , haha
            Misschien wat meer vorm in mijn bovenlichaam zou ik toch wel willen, is dat echt niet mogelijk met een halter? Misschien als ik meer herhalingen maak?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Waarom zie je dat niet zitten?
              En die gewicht(en) van 15kg kom je niet echt ver mee..
              Ik doe ook al volleybal 3x in de week.

Comment

voetballen is ook een must voor de benen he
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

maar het gaat me speciaal om het bovenlichaam.

Comment

Ik doe ook al volleybal 3x in de week.
                    Woow! Kijk uit strx word je nog net als Arnold.
                    Je wilt geen bodybuilder worden? Vriend, luister. Die bodybuilders trainen zoveel jaar fucking hard/eten fucking en rusten fucking veel om dat te bereiken. Jij hebt 1 halter en bent daar bang voor?

kort gezegd.. naar de sportschool of naar Welkom - Nederlandse Volleybal Bond

Comment

Ik wil geen body builder ofzo worden , haha
                      Misschien wat meer vorm in mijn bovenlichaam zou ik toch wel willen, is dat echt niet mogelijk met een halter? Misschien als ik meer herhalingen maak?
                      Iedereen die in de sportschool rond loopt is of wil een bodybuilder worden......?
                      Het is de manier waarop je traind/leeft. En hoe lang je traind.

Als dat je motivatie is vind ik dat bulshit.

Comment

jullie vatten 'm verkeerd op
                        Ik bedoel dat ik gewoon wat meer rondingen wil in mijn bovenlichaam, het gaat me niet op heel hard te trainen voor een heel erg gespierd lichaam..
                        Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel en of jullie mij kunnen helpen met een klein/groot schema.

Comment

Oow, zo! Dan is enkel masturberen en eiwitshakes drinken genoeg

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                            Oow, zo! Dan is enkel masturberen en eiwitshakes drinken genoeg

Hmhm, het ziet er na uit dat ik niet serieus geholpen kan worden. :/

Comment

Je kunt vooruitgang boeken door thuis te trainen als je wat meer materiaal had,
                              Zoals:
                              Barbells ( ez-stang etc...)
                              Dumbells (richting 25-30 kg)
                              Losse gewichten ( richting 80-90 kg)

Als je dat moet kopen ben je zo'n 500 euro kwijt, terwijl de meeste sportscholen 300-440. Euro per jaar vragen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X