Hoe te trainen met ...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Depend View Post
    Hmhm, het ziet er na uit dat ik niet serieus geholpen kan worden. :/
    Joh. Dat is raar.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Je kunt vooruitgang boeken door thuis te trainen als je wat meer materiaal had,
      Zoals:
      Barbells ( ez-stang etc...)
      Dumbells (richting 25-30 kg)
      Losse gewichten ( richting 80-90 kg)

Als je dat moet kopen ben je zo'n 500 euro kwijt, terwijl de meeste sportscholen 300-440. Euro per jaar vragen.
      Dankjewel voor de goede reactie .
      om eerlijk te zijn kan ik nog amper 12kg tillen :$ (met herhalingen dan hè.)

Comment

Hmhm, het ziet er na uit dat ik niet serieus geholpen kan worden. :/
        Je kan niet zomaar mooie rondingen krijgen. Wat jij wil is een beachboy lichaam en zelfs dat krijg je niet zomaar. Met 1 dumbell kan je bijna geen 1 spiergroep fatsoenlijk trainen. Vooral als het gewicht niet eens omhoog of omlaag kan. Met jouw doelen kan je het beste naar een sportschool gaan en anders is het verloren zaak. Een homegym is sonde van je geld want je wilt alleen "vormen".

Comment

Wou je zeggen dat jij niet eens met 12kg kan squatten? Deadliften? Bankdrukken... om maar even de grote compounds op te noemen.

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Je kan niet zomaar mooie rondingen krijgen. Wat jij wil is een beachboy lichaam en zelfs dat krijg je niet zomaar. Met 1 dumbell kan je bijna geen 1 spiergroep fatsoenlijk trainen. Vooral als het gewicht niet eens omhoog of omlaag kan. Met jouw doelen kan je het beste naar een sportschool gaan en anders is het verloren zaak. Een homegym is sonde van je geld want je wilt alleen "vormen".
            Ahh, ok dankjewel voor de reactie en voor de informatie, ik zal er nog eens over nadenken.

Comment

Het enige wat je nog een beetje kan prikkelen met dit gewicht is je biceps,triceps en schouders en meer niet , dus dan lopen je grote spiergroepen achter
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Wou je zeggen dat jij niet eens met 12kg kan squatten? Deadliften? Bankdrukken... om maar even de grote compounds op te noemen.
                jawel dat wel, hahaha

Comment

Deze jongen wil gewoon wat oefeningen die hij thuis kan uitvoeren met zijn beschikbare middelen.

Wat ik zo ff snel kan bedenken:

Dumbell row voor de rug (gebruik je bed of iets ipv een bankje)
                  Opdrukken voor borst (niet echt super effectief voor massa maarja beter dan niks)
                  Concentration curl voor biceps
                  Side/front raise voor schouders

En zo zijn er vast nog wel meer.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    Het enige wat je nog een beetje kan prikkelen met dit gewicht is je biceps,triceps en schouders en meer niet , dus dan lopen je grote spiergroepen achter
                    Heb je hiervoor misschien een kleine trainingsschema wat goed voor me zal zijn? Want heir ben ik wel benieuwd na.

Comment

Heb je hiervoor misschien een kleine trainingsschema wat goed voor me zal zijn? Want heir ben ik wel benieuwd na.
                      Je zult er niet op groeien vriend. Met 1 zelfde gewicht blijven trainen gaat het hem niet worden.

Ik wil je echt niet irriteren ofzo maar het is gwn zo.

Comment

Je zult er niet op groeien vriend. Met 1 zelfde gewicht blijven trainen gaat het hem niet worden.

Ik wil je echt niet irriteren ofzo maar het is gwn zo.
                        Ik snap wat je bedoelt ik geef je helemaal gelijk, is het dan mogelijk om mijn spieren te versterken?

Comment

Normaal ben ik fit om deze tijd maar nu door deze post wordt ik er wel moe van
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik snap wat je bedoelt ik geef je helemaal gelijk, is het dan mogelijk om mijn spieren te versterken?
                            Dat al helemaal niet. Bij kracht gaat het erom dat je blijft verhogen en is lage reps nodig. Met 12kg gaat dat niet lukken.

Sportschool

Comment

Dat al helemaal niet. Bij kracht gaat het erom dat je blijft verhogen en is lage reps nodig. Met 12kg gaat dat niet lukken.

Sportschool
                              Ok, dat was alle informatie wat ik wil.

Dankjewel voor het helpen

jammer van de mensen die een slechte "reply" gaven.

Comment

Ok, dat was alle informatie wat ik wil.

Dankjewel voor het helpen

jammer van de mensen die een slechte "reply" gaven.
                                Geen probleem.. ga je nu wel of niet naar de sportschool?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X