goede oefeningen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goede oefeningen?

hoi ,ik ben sinds een maandje bezig met oefeningen thuis met dumb bells ,en een homegym krachtstation ,en daarnaast doe ik push upps,

ik wil graag mn bovenlichaam ontwikkelen ,dwz ,iets breder worden .

wat vinden jullie van de oefeningen die ik nu doe

dagen dat ik train ,dinsdag en woensdag ,en zaterdag ,

ik ben 2 maanden geleden begonnen en heb langzaam gewicht en aantal herhalingen opgebouwd

ik doe nu:

40 push upps

40 x met dumbbells8 kilo per arm

op de homegym met gewichten ,ongeveer 100 a 120 herhalingen zit ik nu op

ik begin al enige ontwikkeling te zien ,moet ik aantal herhalingen en gewichten na enige tijd weer verder opvoeren ,wat is beter? ,meer herhalingen en gewicht constant houden ,of gewicht verhogen en herhalingen constant houden??,hoeveel dagen tussendoor niet trainen?

b.v.d

nutteloos, lees stickys
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

stickys lezen, deftig schema opstellen ook met benen erin. Zou naar de sportschool gaan want thuis kan je nooit evengoed trainen tenzij je echt de juiste toestellen en dumbells/barbbels hebt.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Zou heel het lichaam trainen als ik jou was, OOK benen, is belangrijk want hoe meer spieren je traint hoe meer je lichaam gaat testosteron aanmaken en daar profiteren jouw armspieren mee van.
        Probeer het fullbodyschema van de stickies uit en je zal zien dat je dat als beginner veel zal opleveren. Trainen doe je dan bvb maandag,woensdag en vrijdag.
        Of dinsdag, donderdag en zaterdag.
        Veel lezen hier op het forum en goed eten om te groeien.
        En naar de gym gaan en veel met losse gewichten werken, is mijns inziens beter dan met toestellen, je zal meer de stabiliserende spieren ook aanspreken.

Comment

lees eerst fv de afdeling STICKY,S daar is hij voor ,je heb tijd genoeg met al die lange setjes Sterkte gr Henk.

Comment

Als je wilt groeien moet je minder reps gaan doen en meer gewicht gebruiken.
            Liefst thuis trainen? Je vind alle fitness oefeningen voor thuis op Fitnesshulp.nl

Comment

FUllbody trainen op de sportschool.
              Als je een homegym wil zul je moeten investeren en kan het wel eens richting de 1400 euro gaan.
              (en niet met die crappy apparaten aankomen!)
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Thuis trainen is niet zo handig, je zou beter naar een gym gaan. Daar kan je een goed trainingschema laten opstellen, want wat je nu doet is niet effectief en je moet heel je lichaam trainen. Daarmee bedoel ik dus ELKE spiergroep en ook benen zoals iemand voor me al zei.

Voor meer massa te krijgen moet je het gewicht verhogen en de reps hetzelfde houden.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Comment

Niet een schema laten maken, zelf maken of uit de sticky halen bij Lees dit eerst op de homepage.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X