Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Das toch niet goed? zn knieën komen voorbij zn voeten... :S
dit valt wel mee en hij komt er niet heel ver voorbij.
meestal als mensen voorbij hun voeten komt staan ze meer op hun tenen dit veroorzaakt meer druk op de knieen en dan kan het wel slecht zijn hier is het minimaal en maakt het in mijn opzicht niet uit.
als iemand mij kan verbeteren als het fout is maar dit dacht ik.
Klein beetje is niet erg, scheelt een hele hoop druk op je onderrug, en kost je ietsje meer belasting op je knieen.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Knieën voorbij tenen maakt weinig uit. Belasting op de knie is groter, belasting op heupen en onderrug lager, en vice versa. Lood om oud ijzer voor de normale mens dus. Wellicht voor mensen die al knieproblemen hebben dat je erop kunt letten, maar verder...
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ok, had vandaag dus benendag en dus gesquat! lekkere oefening hoor. Mijn techniek was goed en moest dus meteen wat zwaarder. Zal morgen hem morgen wel voelen aangezien dit de eerste keer was.
belt draag je meestal rond het midden van je rug. Je trekt hem niet helemaal strak, maar laat hem 1 gaatje ruim zitten. Als je zakt kun je je buik tegen de belt aan duwen zodat je wat meer core spanning hebt en dus meer stabiliteit.
belt draag je meestal rond het midden van je rug. Je trekt hem niet helemaal strak, maar laat hem 1 gaatje ruim zitten. Als je zakt kun je je buik tegen de belt aan duwen zodat je wat meer core spanning hebt en dus meer stabiliteit.
en is het zo dat als je benen traint, dus je grootste spiergroep waardoor je veel testosteron aanmaakt waardoor je andere spiergroepen ook mee van profiteren en dus sneller groeien
en is het zo dat als je benen traint, dus je grootste spiergroep waardoor je veel testosteron aanmaakt waardoor je andere spiergroepen ook mee van profiteren en dus sneller groeien
Helemaal correct .
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment