Ergste DIP OOIT!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Osterich View Post
    Waar hebben ze je bloed dan op getest?

Zeker alleen ijzer en creatininine ofzo.

Originally posted by Breakmore View Post
    Ik denk zo'n 20 dingen.

Deze 3 waren alleen afwijkend.

Hemoglobine
    Hematocriet
    Erytrocyten

En ik zit net op het randje volgens mij, of er over bedoel ik dus.
    Lol, kan mezelf niet meer editten, maar je had het vast over TS.

Lol

Comment

Probeer toch een voedingsschema te hanteren dit zal er voor zorgen dat je de hele dag van energie voorzien wordt als je te weinig eet heeft je lichaam te weinig energiebronnen en breekt het zichzelf af. ( op gevoel eten = 9/10 keer te weinig !)

Genoeg slaap zegt ook niet altijd iets of het goed is. Kwaliteit van de slaap is hetgeen waar het om gaat. Melatonine bevorderd de slaapkwaliteit enigszins.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Ben je wel gemotiveerd om te trainen? En ben je er ook wel met je kop bij? Dat je niet aan andere dingen zit te denken tijdens het trainen. En misschien moet je er gewoon weer in rollen. Het is weer een beetje nieuw. Je moet niet vergeten dat je er een jaar uit bent geweest. Daar moet je weer aan wennen. Lichamelijk, maar ook mentaal. Zorg dat je voldoende rust krijgt en eet een stevige maaltijd voor het trainen. Tijdens het trainen een liter of 2 aan water. Kijk het dan nog eens even aan.

Toevoeging op Shred: Gaba kan ook enigzins de rem-slaap bevorderen. Maar dat zou ik niet gelijk doen.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Kan het niet heel gewoon een vitamine D tekort zijn? Juist in de winter bouw je daar snel een tekort van op.

Comment

Tijd voor test level waardes lijkt me

Kwam onderzoekje tegen dat mannen na hun eerste kind een zeer significante drop hebben in hun testosteron. Dit gekoppeld met eventuele stress kan aardig wat klachten met zich meebrengen.

Moet weg soz
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Eerder koolhydraten tekort.
              Wat Ashley zei, heb ik ook ooit is gehad.
              You can be part of my meal tonight.

Comment

Ey man,

ik denk dat het heeft NIETS te maken met je leeftijd, er zijn hier gasten die ouder dan jou zijn man en die kei hard trainen.

Als je dit bedoelt natuurlijk.

Comment

29, motivatie te over
                  Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Mijn bloed hadden ze op 4 punten getest waaronder schildklier en suikerziekte etc. Maar niks gevonden.

Gisteravond was het iets beter, maar niet veel. Ik ga idd niet meer wachten met mijn eet schema. Kijken of dit iets uitmaakt.

Zoals ik al aangaf, ik heb vaker een stop gehad maar nog nooit zo'n harde terugslag. Na een maand toch goed op niveau.

Ik ga goed gemotiveerd naar de sportschool. Wanneer ik train ben ik ook daar alleen 100% mee bezig.

Ik ben KH gevoelig, dus deze ligt toch wat lager dan gemiddeld. Is het verstandig om deze voor de komende periode op te schroeven?

Bedankt iedereen voor alle steun en tips!

Comment

Ga eens B12 nemen, en een zonnebankje op zijn tijd. Denk dat dat heel veel gaat schelen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ga eens B12 nemen, en een zonnebankje op zijn tijd. Denk dat dat heel veel gaat schelen.
                        Hou het geld daarvoor maar in je zak en ga maar naar buiten. Zeker deze week. De lente is begonnen dus je kunt gratis zonlicht opdoen. Is nog beter voor je ook. Sowieso geestelijk.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Zon is er al, maar nog lang niet zo sterk dat het te vergelijken valt met een zonnebankje.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Zon is er al, maar nog lang niet zo sterk dat het te vergelijken valt met een zonnebankje.
                            Mee eens. Maar zonneschijn op zich doet al zo veel goed. In je hersenen bedoel ik dan. Pessimisme lijkt als sneeuw voor de zon te smelten

Comment

Absoluut mee eens. Ik heb de zomer weer in mijn kop hoor. Open jas, zonnebril op, onuitstaanbaar grijnzend. I'm back.

sigpic

Comment

Absoluut mee eens. Ik heb de zomer weer in mijn kop hoor. Open jas, zonnebril op, onuitstaanbaar grijnzend. I'm back.
                                Hahahaha! Geweldig he? Ben de hele dag al bezig in mijn tuin en op mijn terras. Alles lekker klaar maken voor het voorjaar en de zomer.
                                Zal blij zijn als het kwik eindelijk ver over de 20 C gaat schieten, dan denk ik dat ik veel aan het water te vinden zal zijn!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X