Six Packs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Six Packs

Sorry ik kon het nergens vinden forum, maar als je jezelf heel de tijd in je buik gaat slaan zodat het brand krijg je daardoor sixpacks of heeft het enige effect als je het doen

Bijv : ik zag bij krav maga training dat die gasten zat te crunchen en ze hem in de buik sloegen bij elke crunch, is dat gewoon weerstand verhogen of helpt het ook met de abs training?

Thanks!

pfffff
    kan dit topic dicht?

Je kan het nergens vinden omdat het nergens op slaat ( ja op je buik )

Owja enneh:

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by icecube456 View Post
      Sorry ik kon het nergens vinden forum, maar als je jezelf heel de tijd in je buik gaat slaan zodat het brand krijg je daardoor sixpacks of heeft het enige effect als je het doen

Bijv : ik zag bij krav maga training dat die gasten zat te crunchen en ze hem in de buik sloegen bij elke crunch, is dat gewoon weerstand verhogen of helpt het ook met de abs training?

Thanks!
      Hoe oud ben je?

Comment

Aangezien de beste baasjes van de Krav Maga Training continu klappen krijgen zullen ze tegen een stootje moeten kunnen. Eigenlijk is het vrij simpel wat ze doen: Spant diegene die aan het crunchen is zijn abs niet 100% aan, heeft ie een serieus probleem, want als ze je met ongespannen abs in je buik rammen, voel je dat wel even.

Denk dat dit een hele mooie training is voor jou Ga keihard crunchen, en laat een maat van je na 30 of 40 crunches flink in je maag stompen. Door de repetitive cycle zijn je abs als van steen!

Gelieve deze training te filmen en ongewijzigd te uploaden op Bodynet.nl.
        Last edited by erikv; 19-03-2010, 00:23.
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

vooral dat laatste
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

waarom zou je jezelf in je bui willen slaan, als dat abs geeft had ik ze allang

Comment

Originally posted by icecube456 View Post

Thanks!
              Je moet niet alles geloven wat je ziet. Van slaan krijg je geen abs. Wat wel helpt is met een deegroller over je buik gaan daar krijg je wel abs van.

Comment

Ja met die deegroller werkt best goed.

Comment

Dicht.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X