Beste mensen,
Ik heb een vraagje over het trainen van de borst- en buikspieren.
Ik heb 2 normale dumbbells met:
4x 2.3 kilo, 4x 1.7 kilo, 4x 1.2 kilo, 4x 0.7 kilo
Als je alles bij elkaar optelt heb ik dus 23.6 kilo aan gewichten die ik zou kunnen verdelen over 2 dumbbells.
Hoe kan ik het beste de borst en buikspieren trainen?
Ik hoor van veel mensen dat opdrukken toch echt de beste manier is maar ik krijg dan na een tijd last van mijn armen en rug en ik voel niks in de borst. Moet je bijvoorbeeld je armen onder je schouders houden en gewoon beginnen of moet je het op een hele andere manier doen.
Van andere hoor ik weer dat je dingen met de gewichten kan doen maar ik heb geen idee wat de beste manier is om de borstspieren het beste te trainen.
Ook vraag ik me af wat de beste manier is om je buikspieren te trainen.
Moet je je voeten ergens ''klemzetten'' en helemaal naar boven gaan of je voeten gewoon stijf op de grond houden en korte bewegingen naar boven maken?
Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie mij helpen
Ik heb een vraagje over het trainen van de borst- en buikspieren.
Ik heb 2 normale dumbbells met:
4x 2.3 kilo, 4x 1.7 kilo, 4x 1.2 kilo, 4x 0.7 kilo
Als je alles bij elkaar optelt heb ik dus 23.6 kilo aan gewichten die ik zou kunnen verdelen over 2 dumbbells.
Hoe kan ik het beste de borst en buikspieren trainen?
Ik hoor van veel mensen dat opdrukken toch echt de beste manier is maar ik krijg dan na een tijd last van mijn armen en rug en ik voel niks in de borst. Moet je bijvoorbeeld je armen onder je schouders houden en gewoon beginnen of moet je het op een hele andere manier doen.
Van andere hoor ik weer dat je dingen met de gewichten kan doen maar ik heb geen idee wat de beste manier is om de borstspieren het beste te trainen.
Ook vraag ik me af wat de beste manier is om je buikspieren te trainen.
Moet je je voeten ergens ''klemzetten'' en helemaal naar boven gaan of je voeten gewoon stijf op de grond houden en korte bewegingen naar boven maken?
Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie mij helpen
Comment