last tijdens fly's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• last tijdens fly's

Als ik fly's doe, krijg ik last van,

De officiële benaming voor dit plekje van je arm is: picondylus medialis.
    De onofficiërle benamingen voor dit plekje zijn: elleboogholte en elleboogsplooi.

Dat had ik even opgezocht op internet hoe dat heette, en soms ook van mijn schouders en ik vind de balans houden lastig, nu kan ik wel minder gewicht gaan doen, maar qua borstkracht kan ik die flys makkelijk aan.
    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Nu is mijn vraag, *sorry* wat moet ik doen ?
    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Als ik die latijnse term bij google erin gooi krijg ik:

De golferselleboog of epicondylitis medialis is een ontsteking van de aanhechting van de pezen aan het uiteinde van de binnenzijde van het opperarmbeen. Andere benamingen zijn Forehand-tenniselleboog, honkbalelleboog en kofferelleboog. De vergelijkbare ontsteking aan de buitenzijde is bekend als epicondylitis lateralis of backhand-tenniselleboog.
      Epicondylitis medialis - Wikipedia

Of state ik nu the obvious?

Onstoken pees = rusten en laten herstellen. Anders gaat het vaak gewoonweg niet over.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Tepper View Post
        Als ik fly's doe, krijg ik last van,

De officiële benaming voor dit plekje van je arm is: picondylus medialis.
        De onofficiërle benamingen voor dit plekje zijn: elleboogholte en elleboogsplooi.

Dat had ik even opgezocht op internet hoe dat heette, en soms ook van mijn schouders en ik vind de balans houden lastig, nu kan ik wel minder gewicht gaan doen, maar qua borstkracht kan ik die flys makkelijk aan.

Als je inderdaad last hebt van epicondylitis medialis dan heb je last van de aanhechting van je polsbuigers(icm met je polsstrekkers zorgen zij oa voor de knijpkracht in je handen) op het botstuk aan de binnenkant van je elleboog. Niet zozeer elleboogholte of plooi. Heb je hier last van dan moet je actieve rust aanhouden, niet overbelasten; niet te hard knijpen of veel polsbuigingen maken.

Maar voor het zelfde geld heb je helemaaal iets anders; een diagnose stellen is niet even googlen en that's it.

Comment

Ik had daar ook last van een ben naar de huis arts gegaan
          Ik moest twee weken rust nemen een spierverslapers in nemen
          Ik heb nu nergens last meer van gewoon effe rustig aan doen

Comment

Even rustig aan doen of rust nemen.

Comment

Geen flyes doen dan. Simpel als wat, toch?
              Still shrinking.

Comment

En als je de peck-deck doet heb je er dan ook last van?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Lukken vervangende shape exc zoals pectoral flies of cable crossovers wel?
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X