Thuis krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by janieck spithoff View Post
    Waarom ik dat niet doe? Omdat ik geld genoeg heb voor een sportschool en ik dat vele malen leuker vind.
    dan moet je dat doen hé

Comment

Kijk op marktplaats en bij de kringloop dan zal je zat vinden voor erg weinig.
      Als je e.e.a. hebt kan je even plaatsen wat je gevonden hebt dan kan je meer advies krijgen.

Toch is het het beste om (eventueel tijdelijk) naar een sportschool te gaan, dan doe je wat ervaring en wat kennis op van apparaten en oefeningen.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

zoek maar is ghetto workout op, die gasten zijn buff geworden door te "spelen" in de speeltuin je kan chinnen/pull ups voor rug en je kan heel veel doen met 2 mensen en een handdoek dus lul niet zo kleinerend over mensen in een speeltuintje want dat is gewoon ongegronde bullshit.

on topic

je kan heel veel dingen op marktplaats vinden maar denk dat je wel rond de 1000 euro voor goeie spullen moet wegleggen. sowieso 3 maanden naar sportschool voor techniek

gr janjaap

Comment

Zwaartekracht en creatieviteit, of je er nou een abo op neemt of het thuis zoekt.
          Ik trainde op vakantie vaak met zand gevulde waterflessen, pull ups met gestrekte benen onder een tafel of trap. Binnenband van een fiets kun je ook veel mee doen; span deze achter je rug en om je handen en opdrukken, met je voeten tegen de muur train je je schouders. Squaten kan ook met de fietsband en of "zandflessen".

Zolang je de zwaartekracht tegen hebt en de oefening goed uitvoert ga je wel verschil zien.
          Ssssmoking

Comment

ik heb thuis 2 dumbells + gewichten - roman chair - opdrukapparaat - pull up stang. Volgens mij kun je hier veel meer oefeningen meedoen dan je denkt. De prijs is tevens niet meer dan 150-200 euro. Je moet er wel voor zorgen dat je ze goed uitvoert. Persoonlijk maak ik een paar filmpjes van mijn oefeningen en vergelijk die met instructie filmpjes op het internet... Verder heb ik een paar boeken gekocht over fittnes.

Comment

voor 200 euro had je beter een 120kg aan schijven, 20kg barbel, en een press rack kunnen kopen. kon je squaten, lungen, deadliften, bent over row, militairy press e.d. optrekken kun je ook aan een deurpost.en als je wilt bankdrukken hoef je alleen maar een bench er bij te kopen.

Comment

thuis krachttrainen werkt voor mij iig niet.. voro een ander mss wel..

maar als je thuis bent (en je traint wss alleen) en je hebt een x geen zin sla je sneller over denk ik, en als je eenmaal een x over slaat word dat twee kee,r en drie keer etc etc.. drm beter een gym

als jij je wel kan motivere zou je best resultaat kunnen boeken, maar het zal wel minder snel gaan dan in de gym denk ik, aangezien je minder oefeningen kan doen en dus minder afwisseling hebt

Comment

das bullshit. thuis ga je harder omdat je niet afgeleid wordt door andere idioten. je kan door trainen zonder te moeten improsiveren omdat er weer wat bezet is. en je wordt ook niet verleid om al die nutteloze isolatie oefeningen te doen waardoor je resultaat ook meer zal zijn.

Comment

Originally posted by ejfaar View Post

maar als je thuis bent (en je traint wss alleen) en je hebt een x geen zin sla je sneller over denk ik, en als je eenmaal een x over slaat word dat twee kee,r en drie keer etc etc.. drm beter een gym
                    Voor wie train jij? voor jezelf of je matties
                    Als je geen zin hebt en denkt ga niet, is deze sport waarschijnlijk nix voor jou of je hebt gewoon een groot gebrek aan discipline.

als jij je wel kan motivere zou je best resultaat kunnen boeken, maar het zal wel minder snel gaan dan in de gym denk ik, aangezien je minder oefeningen kan doen en dus minder afwisseling hebt
                    Onzin!
                    Met een paar dumbells kom je niet ver nee maar als je de kennis, ruimte en het geld hebt is een homegym in mijn ogen net zo goed misschien wel beter.
                    Wat mij demotiveerd is een klere eind rijden naar de gym elke dag .
                    wachten op een lamlul die je apparaat onnodig bezet houd.
                    En zo nog wel meer dingen.
                    Ik train daarom thuis en dit gaat super!
                    .....
                    Mind is everything.

Comment

wachten op flikkers die enkel benchen en hun armen trainen met isolaties dat is realiteit bij mijn gym, nee een eigen homegym is 1000x beter.

Comment

1 ik train voor mezelf ja, maar ik heb geen geld voor een echte homegym, en oefeninge met ALLEEN dumbells word ik vanzelf zat ja.. drm vind ik de gym lekkerder

2 dat geld en ruimte is dus het probleem.. heb niet eens ruimte (en geld) voor 1 fatsoenlijk apparaat.. dus zal het thuis altijd bij dumbells blyve..
                        en denk dat dat voor veel mensen geld

Comment

Dat is allemaal een kwestie van discipline.

de afwisseling is BS, die heb je niet nodig.

OT,
                          Trainingapparatuur is zoals Falstyr ook zegt al voor zo'n 200euri te koop (nieuw) een flat bench kost 60 tot 80 euri dus reken uit, hoeft niet veel te kosten.
                          Op Marktplaats kan je al zat vinden voor minder dan 200 euri. De kwaliteit is pas echt relevant als je met zwaardere gewichten werkt.(of zelf erg zwaar bent)
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

is het echt maar 200 eurie ofzo?

ik ken gaste die hebbe apparate van paar duizend euro.. vond het ook al zo extreem duur:P

Comment

ik ken gaste die hebbe apparate van paar duizend euro.. vond het ook al zo extreem duur:P
                              Press Rack van Kroon - 65 euro
                              Bankje van 60-95 euro
                              120kg aan schijven + 20kg barbel - 225euro
                              totaal = 350-400euro nieuw prijs
                              ruimte gebruik is circa 2,5 vierkante meter als minimum
                              tweedehands zal je rond de 200euro uitkomen denk ik

Comment

2 dumbells van 15kg kosten 50 euro bij de scapino:P Ik heb er 4 gekocht voor de schijven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X