Hardere biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardere biceps

Hallo iedereen,

Ben al een tijdje aan het fitnessen (+/- 2 maand) en heb al een redelijke vooruitgang geboekt op +/- alle spieren, behalve op mijn biceps. Ik kan nu wel series met veel zwaardere gewichten doen (begin 8kg, nu max 15kg), ze zijn denk ik een beetje groter geworden, maar ze worden niet harder. hoe moet ik de biceps trainen zodat deze harder worden (weinig reps met hoge gewichten of veel reps met lagere gewichten?). Of moet ik iets anders doen?

Moet erbij zeggen dat als ik mijn opgespannen biceps aanraak deze mals overkomen ...

Volgende oefeningen doe ik:

Dumbbell alternate biceps curls: 4 x 8 (15, 14 , 2 x 13)

Concentration curls : 4 x 8 (13kg)

Chin ups : 4 x 8 (of 21's maar dan met dumbbells)

Als laatste doe ik een oefening waarbij ik zolang mogelijk op de chin up bar hang met men ogen op gelijke hoogte als de bar (opgespande biceps zoals bij chin up oefening) daarna daal ik rustig en blijf ik nog even hangen zolang ik kan (naar het schijnt goed voor polsgroei?)

Alle info/opmerkingen zijn welkom.

Is je voeding wel ok?

Biceps overtrainen komt ook nog wel eens voor.

Goeie rug training is al voldoende voor je biceps.

Chin-ups, Pull ups, Verschillende Row's zijn bicep kwekers.

Voeding is het belangrijkste, zonder een goed schema kom je niet verder.
    Mind is everything.

Comment

je traint slechts 2 maanden, komt vanzelf wel als je goed eet/traint/rust.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Drabaz View Post

Ben al een tijdje aan het fitnessen (+/- 2 maand)
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Als je nog een hoog bf hebt dan voelen ze wel lekker mals aan als je ze niet spant

Ik heb het nu anders, na 8 weken trainen zijn mijn biceps breder en harder (alleen niet echt hoger).

Ik merkte dat mijn biceps moeilijk vooruit gingen en ik ben ze toen op een aparte dag gaan trainen samen met de triceps en dit heeft voor mij goed gewerkt! Ik kon hierdoor ook wat meer sets doen (totaal 12-14 sets voor de biceps).

Comment

Fuck biceps. Kweek eerst maar een fatsoenlijke rug.
            Still shrinking.

Comment

2 maand is echt bijna nog niets in de kt-wereld, doe gewoon verder met wat je bezig bent en zorg dat je alle spiergroepen even goed traint en stel een goed voedingsschema op ( als dat nog niet gebeurt is).

kt is een geduldsport, met 2 maandjes ben je dus nog niet veel. Ikzelf train nu 3 jaar en ik vind dat het nu pas redelijk aan het worden is.

Comment

Originally posted by mayamaster View Post
                2 maand is echt bijna nog niets in de kt-wereld, doe gewoon verder met wat je bezig bent en zorg dat je alle spiergroepen even goed traint en stel een goed voedingsschema op ( als dat nog niet gebeurt is).

kt is een geduldsport, met 2 maandjes ben je dus nog niet veel. Ikzelf train nu 3 jaar en ik vind dat het nu pas redelijk aan het worden is.
                je bent ook geen voetbalgod als je 2maandjes op voetbal zit of welke andere sport dan ook.

Fuck biceps. Kweek eerst maar een fatsoenlijke rug.
                ben ik het mee eens!
                Calisthenics / Street workout

Comment

Je zit nu nog in het stadium dat je je niet druk moet gaan maken over groepen die achterliggen. Keihard trainen veel vreten en goed slapen en je komt er wel.
                  Kijk over een half jaartje nog maar eens
                  Kt is een sport waarbij je nou eenmaal veel gedult moet hebben.

Comment

Originally posted by resike View Post
                    Is je voeding wel ok?

Biceps overtrainen komt ook nog wel eens voor.

Goeie rug training is al voldoende voor je biceps.

Chin-ups, Pull ups, Verschillende Row's zijn bicep kwekers.

Voeding is het belangrijkste, zonder een goed schema kom je niet verder.

Comment

Gewoon kneiterdroog worden en 100 reppers curlen vlak voordat je naar de club gaat om je biceps te flexen.

Ohwja en een nitric oxide product (of AAS), worden je spiertjes ook wel iets harder en dikker van dacht ik (tijdelijk), maarja, bb is 1 groot bedrogsspel, dus fuck it. Beter tijdelijk groot dan altijd klein zeg ik maar
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

hardheid van de spieren komt pas na een jaar of 4-5+ en niet na 2 maanden. Niet te veel tijd verspillen en meer de grote compound oefeningen doen voorlopig.

Comment

Originally posted by techneuttheo View Post
                          waardeloze reactie kerel...

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Gewoon kneiterdroog worden en 100 reppers curlen vlak voordat je naar de club gaat om je biceps te flexen.
                            Dit dames en heren is de enige juiste manier. (prachtig verwoord Leo)

Edit: Als je naar club gaat, vergeet niet een shirt met de print ''Gunshow'' te dragen en je aan chicks voor te stellen met een front double biceps.
                            <------ BB Gun doet auw!

Comment

Helemaal mee eens, train je rug, en je biceps neem je dan vanzelf mee.
                              Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X