Vormloze kuiten genetisch????

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dunne of rechte kuiten

Originally posted by Katlyn View Post
    Geen idee war ik dit in moest posten, maar ik dacht dan maar hier!

Mijn probleem is zeker niet kracht (kuit krachtstats zittend kuitdrukken 8 x 40 kg), maar zoals eigenlijk voor meer bodyparts geld mist er vorm. Nu hebben de meeste vrouwen (ook de ongetrainde skinnys) toch een mooie vorm kuiten (vooraanzicht). Je ziet het onderbeen na de buitenkant toe breder worden.

Bij mij is dat echt heel recht!

Nu heb ik daar ook nog aardig wat vet zitten (ja zou je niet zeggen op de foto's) dus heel misschien komt er iets meer vorm in als dat vet weg is (bij de knie zeg maar). Vooralsnog mis ik dikke brede kuitspieren. Als ik ze aanspan dan ze lang en hard maar niet "vol".

Hopelijk hebben meer van jullie bb-ers dit! Het zou leuk zijn als er iemand is die net zulke kuiten had en dat die persoon verteld wat hij (of zij) heeft gedaan (en in hoeveel tijd) om goeie kuiten te ontwikkelen.

Ik train de kuiten sinds kort 2 x per week. 1 dag 6 sets (zittend kuitdrukken en calf extension). Die laatste doe ik 8 x 70 kg. Dan doe ik elders in de week nog een dropset (5 a 6 sets).

Kracht gaat wel vooruit...

hoi nou er ia niks aan te doen behalve plastische chirurg. voor 5000 euro in heerenveen trainen helpt niet ook niet op je tenen staan ik doe het al 25 jaar

Comment

Datums lezen voor je iets post! ;-)
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X