Barbell glijdt weg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by MrArchibald View Post
    Excuses voor die post, op zo'n moment denk je dat je alles weet enzo, en dat je flink gelijk hebt, maar als je 'm dan 's ochtends nog eens leest, heb ik mezelf best voor gek gezet.
    Nou, dit vind ik dan weer sportief! Dat zouden eens meer mensen hier moeten kunnen doen.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Nou, dit vind ik dan weer sportief! Dat zouden eens meer mensen hier moeten kunnen doen.
      Hij biedt in elk geval wel zijn excuses aan ja, dat is tegenwoordig al heel wat.

Originally posted by The Phoenix View Post
      On topic, Ik zal je even een rocky balboa tip geven, Ga naar de winkel en haal een rol ijzerdraad. Knip het ijzerdraad door. Als dit gaat dan pak je een dubbele streng. Net zo lang tot het niet meer gaat. 1 opwarm set en dan werksetjes gaan maken.

Zo ga je grip trainen op een simpele manier. Waarom zeg ik dit? Ik knip dagelijks staaldraad door op mijn werk en merk duidelijk dat mijn grip sterker word. 3 maanden geleden hield ik 90 kilo net niet. Nu pak ik 140kg deadlift en lijkt het wel of ik de barbel zelf inknijp.

Probeer het maar eens!
      Eigenlijk gewoon een beetje hetzelfde idee als de coc grippers enzo. Alleen dan iets goedkoper. Opzich nog niet zo heel gek bedacht.

Comment

Magnesium?

Comment

Originally posted by Tracky View Post
          Magnesium?
          google gewoon even
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by MrArchibald View Post
            JONGE zelf aals ik dronken ben heb ik nog meer verstand dan jullie. Eerst beter maar even vragen bedenken waarom hij dit probleem heeft????? Het is niet normaal datje grip problemen geeft op 45 watiishet? kg. DAAROM!!! Hoe oud ben je? Hoe groot zijn je handen? Heb je enige goede reden waarom je grip zo zwak is?
            Andere stsats? Lengte, gewicht,BF, ben je man/vrouw?

Beetje oplossingen geven als je t probleem niet kendt :/
            P/S: Fryslân boppe!!!
            epische post in de vroege morgen

Comment

Originally posted by gleke View Post
              google gewoon even
              huh? Ik bedoelde van, magnesium misschien?

Niet van, wat is magnesium?

Comment

Originally posted by Tracky View Post
                huh? Ik bedoelde van, magnesium misschien?

Niet van, wat is magnesium?
                Hahahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X