bijvoorbeeld je hebt deze week 5x90kg frontsquat gedaan en dat was je max
de daar op volgende weken ga je lichter in gewicht en ga je tot max 80kg.
daarna wil je eigenlijk weer voor een nieuw pr gaan, maar omdat je nu aan de lichtere gewichten weer gewend ben t geraakt, voelt alles boven de 80 zwaar aan en geloof je eigenlijk er niet meer in om een pr te zetten
dit is volgens mij mijn probleem, ik zak dan altijd weer in gewicht en tik de 90kg dan niet meer aan
dus is het nu slim om niet meer in gewicht te zakken en 90 en 90+ kg te blijven doen voor elke training en dan om de zoveel weken een deloadtraining en dan gewoon weer verder te gaan met die 90kg+
daarom kom ik dus denk ik niet verder vanwege het telkens lager gaan.
kwam net in me op, is nu niet van toepassing aangezien ik met smolov bezig ben.
maar het zal tog goed kunnen of niet?
de daar op volgende weken ga je lichter in gewicht en ga je tot max 80kg.
daarna wil je eigenlijk weer voor een nieuw pr gaan, maar omdat je nu aan de lichtere gewichten weer gewend ben t geraakt, voelt alles boven de 80 zwaar aan en geloof je eigenlijk er niet meer in om een pr te zetten
dit is volgens mij mijn probleem, ik zak dan altijd weer in gewicht en tik de 90kg dan niet meer aan
dus is het nu slim om niet meer in gewicht te zakken en 90 en 90+ kg te blijven doen voor elke training en dan om de zoveel weken een deloadtraining en dan gewoon weer verder te gaan met die 90kg+
daarom kom ik dus denk ik niet verder vanwege het telkens lager gaan.
kwam net in me op, is nu niet van toepassing aangezien ik met smolov bezig ben.
maar het zal tog goed kunnen of niet?
Comment