Auto deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Ik doe het meestal met een HTM bus.
    Jonguh ik til gewoon de tram op.
    Groeten

Comment

Of... om een mooie dame uit de brand te helpen als ze vastgeparkeerd word.

Of als Franco Columbo...

YouTube - FRANCO COLUMBO
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

mocht het zover komen, dan wel graag een filmpje!

Comment

dus dit is het topic om al je filmpjes van auto deadlifts te posten xD
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Nee deadlift - auto....geen boom.

Hoe beter je deadlift hoe groter/zwaarder de auto die je kan liften,...duuhhhhh

Begin met kleine autootjes, probeer het uit. Ik begon ook met de kleinere autootjes(opel kadett, Golf, enz), later pak je wat grotere auto's en weer later vind je er geen ruk meer aan om te doen, stoerdoenderij..
            mja ok... maar hoeveel kon je denkje 'normaal' deadliften dan? toen je met die kleine autootjes begon?

Comment

Dat kun je niet vergelijken vanwege het hefboom effect zoals revius al uitlegde. Net zo min dat je een bepaalde deadlift als graadmeter gebruikt om tire flips te berekenen. Gaat gewoon niet.

Comment

ok, dus eigelijk is het gewoon proberen dus...

Comment

Originally posted by STED View Post
                  ok, dus eigelijk is het gewoon proberen dus...
                  Gewoon die auto van M.Bean deadliften dat moet wel lukken denk ik xD

Comment

Originally posted by STED View Post
                    mja ok... maar hoeveel kon je denkje 'normaal' deadliften dan? toen je met die kleine autootjes begon?
                    Je moet wel wat kunnen liften, maar het is niet echt te vergelijken.
                    Ik zat iig ver over de 200 met DL.
                    Ik heb nog nooit gekeken waar mijn top lag op 1RM. Heb altijd alleen maar setjes gedaan met alles.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
                      Gewoon die auto van M.Bean deadliften dat moet wel lukken denk ik xD

meestal zit het motortje aan de achterkant......dus lift dan de voorkant maar om te beginnen.
                      Als je wat langer bezig bent dan kan je wel met motor liften.

Maar pas op met die oude autootjes, je trekt ze zo uit elkaar als ze wat roestig zijn......moet geen vandalisme worden natuurlijk.
                      Last edited by marnop; 18-11-2010, 16:39.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X