Als ik maandag mijn biceps train kan ik ze dan woensdag weer trainen of heb ik dan tewijnig rust?
Rust dagen
Collapse
X
-
ik zou ze gewoon alle dagen trainen. Liefst 7x in de week als dat kan. wat als je ze traint, dan groeien ze!
verder is de rest van je lichaam niet zo belangrijk. als je maar spierballen hebt!
Nu even serieus: voeding, training, rust. als deze 3 dingen in belans zijn groeien ze. lees de stickys maar eens.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by fransje9000 View PostAls ik maandag mijn biceps train kan ik ze dan woensdag weer trainen of heb ik dan tewijnig rust?
Meestal wordt die 48uur aangehaald, maar als je met een hoog volume of juist hoge intensiteit traint ka die 48 uur wel eens (veel) te kort zijn.
Je moet trouwens niet alleen naar je bicepstraining op zich kijken, maar ook naar wat je voor de rest doet.
Maandag biceps trainen en dinsdag borst en/of rug betend in feite dat je twee dagen achter elkaar je biceps traint en ze waarschijnlijk woensdag nog te vermoeid zijn.
Verders is het altijd aan te raden te squaten omdat de extra hormonen aanmaak bij dit soort oefeningen rechtstreeks van invoed is op de groei van je armen. Wat dat aangaat zijn ze nog niet zo dom bij DBBLast edited by 3XL; 03-12-2010, 08:25.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by marnop View PostAl je op DBB een vraag stelt over je biceps dan krijg je standaard een aantal reacties dat je moet squatten om dikkere armen te krijgen......
@TS: als ik je zo mag inschatten, dan ben je 15 jaar, weet je nog niet wat eiwitten zijn, en weeg je zo'n 60kg. Oftewel, lees de stickys, want van enkel biceps trainen is nog nooit iemand groot geworden. Ik kan zo een aantal simpele zielen in mijn omgeving als levend voorbeeld gebruiken die ook deze tactiek aanhouden.
PS: Vat het niet verkeerd op, het is alleen zonde om straks erachter te komen dat je in een half jaar amper tot niets vooruit bent gegaan.Last edited by scoobydoo; 03-12-2010, 08:58.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIs toch ook zo? Het hele lichaam trainen zorgt toch ervoor dat ook je armpjes groter kunnen worden dan wanneer je enkel je armpjes traint?
1 omdat je lichaam niet uit verhouding wilt groeien dus langzamer gaat groeien.
2 omdat je lichaam niet zo veel testosteron aanmaakt van armen trainen
3 omdat je lichaam wel veel testosteron aanmaakt met grote spieren trainen zoals benen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIs toch ook zo? Het hele lichaam trainen zorgt toch ervoor dat ook je armpjes groter kunnen worden dan wanneer je enkel je armpjes traint?
@TS: als ik je zo mag inschatten, dan ben je 15 jaar, weet je nog niet wat eiwitten zijn, en weeg je zo'n 60kg. Oftewel, lees de stickys, want van enkel biceps trainen is nog nooit iemand groot geworden. Ik kan zo een aantal simpele zielen in mijn omgeving als levend voorbeeld gebruiken die ook deze tactiek aanhouden.
PS: Vat het niet verkeerd op, het is alleen zonde om straks erachter te komen dat je in een half jaar amper tot niets vooruit bent gegaan.
Ik wil niet enkel mijn biceps trainen, Ik stelde de vraag verkeerd, De vraag is eingelijk, Als ik maandag een aantal spiergroepen zou trainen en ik die woensdag weer zou trainen groeien ze dan Minderhard, Even Hard, of harden dan als ik deze groepen op maandag en vrijdag zou trainen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment