Rust dagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rust dagen

Als ik maandag mijn biceps train kan ik ze dan woensdag weer trainen of heb ik dan tewijnig rust?

lol..

Comment

Geen lol, Dit is toch 48 uur rust moet voldoende zijn, Ik noem niet alles op wat ik train maar, Ik train maandag woensdag en vrijdag en mijn biceps moeten veel groeien als ik die dan maandag woensdag en vrijdag pak zouden ze dan het meest groeien of juist maandag & vrijdag er bij pak

Comment

aw, dit gaat de verkeerde richting uit.
        Slechts 1 goed antwoord hier:
        STICKYS
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ja je kan ze ma-woe-vrij trainen maar zou di-do ze ook nog doen als je echt wilt dat ze groeien, maar dan niet tot je niet meer kan maar iets ligter pakken, dit kan ook op zaterdag-zondag.
          Calisthenics / Street workout

Comment

ik zou ze gewoon alle dagen trainen. Liefst 7x in de week als dat kan. wat als je ze traint, dan groeien ze!

verder is de rest van je lichaam niet zo belangrijk. als je maar spierballen hebt!

Nu even serieus: voeding, training, rust. als deze 3 dingen in belans zijn groeien ze. lees de stickys maar eens.
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Al je op DBB een vraag stelt over je biceps dan krijg je standaard een aantal reacties dat je moet squatten om dikkere armen te krijgen......
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by fransje9000 View Post
                Als ik maandag mijn biceps train kan ik ze dan woensdag weer trainen of heb ik dan tewijnig rust?
                Dat ligt aan je manier van trainen.

Meestal wordt die 48uur aangehaald, maar als je met een hoog volume of juist hoge intensiteit traint ka die 48 uur wel eens (veel) te kort zijn.

Je moet trouwens niet alleen naar je bicepstraining op zich kijken, maar ook naar wat je voor de rest doet.

Maandag biceps trainen en dinsdag borst en/of rug betend in feite dat je twee dagen achter elkaar je biceps traint en ze waarschijnlijk woensdag nog te vermoeid zijn.

Verders is het altijd aan te raden te squaten omdat de extra hormonen aanmaak bij dit soort oefeningen rechtstreeks van invoed is op de groei van je armen. Wat dat aangaat zijn ze nog niet zo dom bij DBB
                Last edited by 3XL; 03-12-2010, 08:25.
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Al je op DBB een vraag stelt over je biceps dan krijg je standaard een aantal reacties dat je moet squatten om dikkere armen te krijgen......
                  Is toch ook zo? Het hele lichaam trainen zorgt toch ervoor dat ook je armpjes groter kunnen worden dan wanneer je enkel je armpjes traint?

@TS: als ik je zo mag inschatten, dan ben je 15 jaar, weet je nog niet wat eiwitten zijn, en weeg je zo'n 60kg. Oftewel, lees de stickys, want van enkel biceps trainen is nog nooit iemand groot geworden. Ik kan zo een aantal simpele zielen in mijn omgeving als levend voorbeeld gebruiken die ook deze tactiek aanhouden.

PS: Vat het niet verkeerd op, het is alleen zonde om straks erachter te komen dat je in een half jaar amper tot niets vooruit bent gegaan.
                  Last edited by scoobydoo; 03-12-2010, 08:58.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                    Is toch ook zo? Het hele lichaam trainen zorgt toch ervoor dat ook je armpjes groter kunnen worden dan wanneer je enkel je armpjes traint?
                    Ik ben het met je eens dit heeft een paar redenen:
                    1 omdat je lichaam niet uit verhouding wilt groeien dus langzamer gaat groeien.
                    2 omdat je lichaam niet zo veel testosteron aanmaakt van armen trainen
                    3 omdat je lichaam wel veel testosteron aanmaakt met grote spieren trainen zoals benen.

Comment

lol ijsblok , hoe kun je hier nog serieus op ingaan.

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                        lol ijsblok , hoe kun je hier nog serieus op ingaan.
                        d8 dat ik toch al één hele goeie poging gedaan had in mijn vorige post?

Comment

Elke dag 2x masturberen. Afwisselen tussen links en rechts. Moet je eens kijken wat ze groeien.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Nee dat zijn je onderarmpjes die dan groeien.

Maar even zonder gekheid: Dat is serieus handig om ze vasculairder te krijgen.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post

@TS: als ik je zo mag inschatten, dan ben je 15 jaar, weet je nog niet wat eiwitten zijn, en weeg je zo'n 60kg. Oftewel, lees de stickys, want van enkel biceps trainen is nog nooit iemand groot geworden. Ik kan zo een aantal simpele zielen in mijn omgeving als levend voorbeeld gebruiken die ook deze tactiek aanhouden.

PS: Vat het niet verkeerd op, het is alleen zonde om straks erachter te komen dat je in een half jaar amper tot niets vooruit bent gegaan.

Ik wil niet enkel mijn biceps trainen, Ik stelde de vraag verkeerd, De vraag is eingelijk, Als ik maandag een aantal spiergroepen zou trainen en ik die woensdag weer zou trainen groeien ze dan Minderhard, Even Hard, of harden dan als ik deze groepen op maandag en vrijdag zou trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X