buikspieren.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikspieren.

hey allemaal,

ik ben thuis sinds kort een beetje aan krachttraining gaan doen omdat ik wil aankomen, ik heb namelijk ondergewicht en vetpercentage van 8%. dit wil ik graag zo laag mogelijk houden en vooral aankomen in spiermassa.

behalve dat ik meer moet eten weet ik dat het verstandig is om naar de sportschool te gaan maar dat gaat de komende 2 maanden even niet.

ik heb al een aantal oefeningen. maar twijvel over de buikspieroefeningen.
    welke zouden jullie mij adviseren? en natuurlijk thuis uitvoerbaar! het liefst ook zijbuikspieren. en hoeveel sessies en reps moet ik dan doen?

alvast bedankt.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

van buikspieren trainen ga je niet echt veel zwaarder worden hoor

Tja... plank holds, side holds, crunches... kan allemaal prima thuis.

Je zal in ieder geval naar je eten moeten kijken als je wat massa wil krijgen.
    Fear is the mind killer

Comment

+ de buikspieren evenveel trainen als de rest van je spieren. Dus niet meer of minder doen.

Verder, gewoon flink veel en goed en gezond eten.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Buikspieren trainen in 8 minuten voor een sixpack:

Ik heb een hele goeie buikspier workout voor je die ik zelf ook beoefen. Het duurt maar 8 minuten. Je kan het thuis doen of op je sportschool! Dit is de link waar je het kan volgen. Het helpt echt.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Comment

inderdaad

Comment

Als jij dit nou eens ging doen? hou je in elk geval 8 minuten lang je vervelende klep.
            Inderdaad.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Als jij dit nou eens ging doen? hou je in elk geval 8 minuten lang je vervelende klep.
              Inderdaad.
              haha

Comment

Of gewoon op je onderrug gaan liggen en iets prakkiseren. Zoiets:
                Pas wel op je rug

YouTube - Ab Workout ( 6 pack abs ) [ ab exercises for ripped abs ]

Comment

Originally posted by Checree View Post
                  Of gewoon op je onderrug gaan liggen en iets prakkiseren. Zoiets:
                  Pas wel op je rug

YouTube - Ab Workout ( 6 pack abs ) [ ab exercises for ripped abs ]
                  Deze oefeningen doe ik ook soms. Het zijn fijne oefeningen niet al te zwaar maar wel vrij effectief.

Comment

Ouderwets pompen kan je thuis doen... Is een compound oefening, dus je gebruikt niet alleen borst en je kan het op 100 verschillende manieren uitvoeren.

Hier is een leuke die ik tijdje terug tegen kwam ...

http://www.youtube.com/v/S2TbrxNl5kg

Dipjes kan je ook doen, handen achter je op een klein bankje. Goeie oefening voor je triceps.

Pullups, Chinups, dan neem je rug vooral... er is vast wel een of andere speeltuin in de buurt waar je kan hangen en anders heb je mischien wel een trap. er zijn ook van die bars die je tussen de deurpost kan hangen heb ik gezien.

Je kan vanalles doen zonder sportschool. zoals Marnop al zei, buikspieren behandelen als elke andere spiergroep. Dus niet meer of minder.

succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X