hallo
ik heb een vraag ik train nu ongeveer 3 jaar elke week 3 maal, en de resultaten zijn om het netjes te zeggen belabberd ik groei nauwelijks maar ben wel flink sterker geworden. want ik eet goed hou me niet echt aan een schema wat eten betreft maar ik krijg voldoende binnen en dik ben ik ook niet want mijn vet percentage is ideaal heb altijd veel gesport dus het is niet dat ik dik ben of te veel vet eet of ongezond leef.
nu is mijn vraag komt dat omdat ik altijd best groot en smal ben geweest en er gewoon weg geen aanleg voor heb of omdat ik iets fout doe
ik begin met opwarming:
stretchen en rekken
daarna met elastiek schouders opwarmen
dan begin ik met borst
schuin bankdrukken: 2x 10 herhalingen 60kg
plat dumbel drukken: 2x 10 herhalingen 2x15kg
plat flyen: 2x 10 herhalingen 2x10kg
pullover: 2x 8 herhalingen 18kg
dan schouders
standing lateral raises: 2x 8 herhalingen 2x 10kg
front dumbel raises: 2x 10 herhalingen 2x 12kg
seated bent over dumbel laterals: 2x 10 herhalingen 2x 10kg
dan rug
bent over rows: 2x 10-12 herhalingen 18kg
latt pulley(front): 2x 10-12 herhalingen 50-55kg
upright rows: 2x 10-12 herhalingen 20kg
en dan biceps of triceps
misschien mensen met suggesties wat ik fout doe of anders moet doen
en ik heb de oefeningen goed aangeleerd want had een eigen coach die mij controleerde en voor de meeste staande oefeningen gebruik ik een halterriem.
gr john
ik heb een vraag ik train nu ongeveer 3 jaar elke week 3 maal, en de resultaten zijn om het netjes te zeggen belabberd ik groei nauwelijks maar ben wel flink sterker geworden. want ik eet goed hou me niet echt aan een schema wat eten betreft maar ik krijg voldoende binnen en dik ben ik ook niet want mijn vet percentage is ideaal heb altijd veel gesport dus het is niet dat ik dik ben of te veel vet eet of ongezond leef.
nu is mijn vraag komt dat omdat ik altijd best groot en smal ben geweest en er gewoon weg geen aanleg voor heb of omdat ik iets fout doe
ik begin met opwarming:
stretchen en rekken
daarna met elastiek schouders opwarmen
dan begin ik met borst
schuin bankdrukken: 2x 10 herhalingen 60kg
plat dumbel drukken: 2x 10 herhalingen 2x15kg
plat flyen: 2x 10 herhalingen 2x10kg
pullover: 2x 8 herhalingen 18kg
dan schouders
standing lateral raises: 2x 8 herhalingen 2x 10kg
front dumbel raises: 2x 10 herhalingen 2x 12kg
seated bent over dumbel laterals: 2x 10 herhalingen 2x 10kg
dan rug
bent over rows: 2x 10-12 herhalingen 18kg
latt pulley(front): 2x 10-12 herhalingen 50-55kg
upright rows: 2x 10-12 herhalingen 20kg
en dan biceps of triceps
misschien mensen met suggesties wat ik fout doe of anders moet doen
en ik heb de oefeningen goed aangeleerd want had een eigen coach die mij controleerde en voor de meeste staande oefeningen gebruik ik een halterriem.
gr john
Comment