Paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paar vraagjes

Hallo, Ik ben 15 jaar, 1,85 lang, en 70 kg, Mijn doel is idd om vet de verliezen en dat mijn spieren zichtbaar worden. Ik doe daarom om de dag buikspier oefeningen, en Biceps oefeningen. Is het verstandig om ook Chest oefeningen erbij te doen ? Ik heb het namelijk een keer erbij gedaan, maar die dag erna ging ik bijna dood van de spierpijn, wat ik ook deed alles deed pijn. De spierpijn bleef 1 week, Zeer vervelend om dan nog door te trainen. Ook heb ik mijn voeding veel aangepast, ik at vroeger vaak koekjes enz, ik was besloten dat allemaal niet meer te doen en om meer fruit te eten, en minder cola etc te drinken.

Om een lang verhaal kort te maken, ik wil spieren die zichtbaar worden, maar hoe verlies je vet ? en niet in gewicht. Ik ben de komende tijd veel op mijn gewicht aan het letten, vaak denk ik bij mezelf dat ik niet te zwaar moet zijn om spieren zichtbaar te maken. Maar ik heb eens rond zitten kijken op het forum, en daar stond juist dat je vet moet verliezen.

Dit is wat ik nu ong eet per dag:

Sochtends: 3 Bescuitjes met hagelslag, ( geen chocolade) En een beker melk

Smiddags: 5 Boterhammen met Pindakaas, en een beker meld

Tussendoor: Altijd iets gezonds, een stuk fruit of iets dergelijks.

Savonds: Altijd groente, De ene dag spinazie, en de andere dag bloemkool of andijvie enz, allemaal verschillende groentes.

Iets later in de avond: 1/2 stukken fruit, en een glas cola ( misschien verstandig om die niet meer te drinken ? )
    Zo ja, wat moet ik daar in de plaats voor drinken ?

Verder beweeg ik best veel op een dag, Ik doe aan voetbal, Op Dinsdag: 1 uur en een kwartier, op Woensdag een wedstrijd Donderdag training: 1 uur en een kwartier, En zaterdag een wedstrijd. Vaak voetbal ik in mijn vrije tijd ook met mijn vrienden buiten.

Ook doe ik om de dag oefeningen,

ik heb geen idee of ik links mag plaatsen,

YouTube - Abs workout how to have six pack - Level 2 buikspieren (level 1 heb ik ong al 2/3 weken gedaan )

YouTube - Chest Workout Home Version ( chest) ( Hier kreeg ik zo erge spierpijn van )

en meestal train in mijn arme met 1 gewicht.

Vaak na trainingen van me spieren of voetbal eet ik een banaan.

Is dit eet patroon en oefeningen voor spieren goed genoeg om na een tijdje zichtbare spieren te kunnen krijgen? Of hebben jullie andere tips qua eten en trainingen, om vet te verliezen etc ?

Ja ik heb andere forums door gekeken, en ik weet niet of het topic hier past, anders sorry daarvoor.

Als jullie nog meer informatie nodig hebben moeten jullie het maar even melden !

Alvast bedankt voor jullie moeite/hulp !

Any tips ?

lijkt helemaal nergens op, zoiezo kijk even naar voedingschema mag wel wat beter.
    en waarvan je zn spierpijn hebt gekregen, heet opdrukken.

Comment

Waarom lijkt het nergens op ?
      en wat moet ik veranderen aan me voedingschema ?

Comment

kijk eens naar een goed voedingsschema van andere

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ritieke-3.html hier heb je een voorbeeld goedkoop en "vrij" goed.

Comment

Ps: jij weegt TE WEINIG je moet mss eerst wat bulken naar 90 kilogram en dan 5 kilo vet eraf ofzo

Comment

90 Kg ? ik weeg nu 70 en ben 1.85, Hoe kom ik op een gezonde manier zoveel Kg aan ?

Comment

1m85 zijn en 70kilo wegen lijkt mij totaal niet dik. en alsje denkt dat je teveel weegt is dat denkik een teken dat je niet zoveel spieren hebt.
                begin met meer eiwit rijke voeding te eten.. ipv cola, melk en water drinken is een goed begin lijkt mij.
                en alsje spieren wilt zul je deftig moeten gaan trainen.
                While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by wesleymen View Post
                  90 Kg ? ik weeg nu 70 en ben 1.85, Hoe kom ik op een gezonde manier zoveel Kg aan ?
                  ik ben 1,90 en ik weeg 93kg..
                  zoveel verschil is dat dus niet, gewoon veel eten en goed trainen komt vanzelf..
                  en btw, ik ben ook alles behalve dik

Comment

Klopt, ik ben sinds een week ong, gestopt met cola te drinken. Daar zaten te veel suikers in naar m'n zin.
                    Als tussendoortje eet ik vaak fruit, maar daar zitten ook niet veel eiwitten ofzo in.

Comment

Klopt, ik ben sinds een week ong, gestopt met cola te drinken. Daar zaten te veel suikers in naar m'n zin.
                      Als tussendoortje eet ik vaak fruit, maar daar zitten ook niet veel eiwitten ofzo in.

Comment

wat maakt cola nou uit, ga eerst veel eten
                        kwark voor het slapen, veel brood, vis, kip
                        elke 2-3 uur een goede maaltijd

Comment

veel eiwit goede koolydraten(dus geen suikers) en gezonde vetten
                          en trainen.

meer heb je niet nodig.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Klopt, maar wat is nou een iets wat je bijv mee kan nemen naar school, met daarin veel eiwitten ?

Comment

ik stel voor pinda's.. zeer gemakkelijk doe ik ook. ongeveer 80 gram. veel vetten voral. en anders kaas.
                              While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X