Hallo, Ik ben 15 jaar, 1,85 lang, en 70 kg, Mijn doel is idd om vet de verliezen en dat mijn spieren zichtbaar worden. Ik doe daarom om de dag buikspier oefeningen, en Biceps oefeningen. Is het verstandig om ook Chest oefeningen erbij te doen ? Ik heb het namelijk een keer erbij gedaan, maar die dag erna ging ik bijna dood van de spierpijn, wat ik ook deed alles deed pijn. De spierpijn bleef 1 week, Zeer vervelend om dan nog door te trainen. Ook heb ik mijn voeding veel aangepast, ik at vroeger vaak koekjes enz, ik was besloten dat allemaal niet meer te doen en om meer fruit te eten, en minder cola etc te drinken.
Om een lang verhaal kort te maken, ik wil spieren die zichtbaar worden, maar hoe verlies je vet ? en niet in gewicht. Ik ben de komende tijd veel op mijn gewicht aan het letten, vaak denk ik bij mezelf dat ik niet te zwaar moet zijn om spieren zichtbaar te maken. Maar ik heb eens rond zitten kijken op het forum, en daar stond juist dat je vet moet verliezen.
Dit is wat ik nu ong eet per dag:
Sochtends: 3 Bescuitjes met hagelslag, ( geen chocolade) En een beker melk
Smiddags: 5 Boterhammen met Pindakaas, en een beker meld
Tussendoor: Altijd iets gezonds, een stuk fruit of iets dergelijks.
Savonds: Altijd groente, De ene dag spinazie, en de andere dag bloemkool of andijvie enz, allemaal verschillende groentes.
Iets later in de avond: 1/2 stukken fruit, en een glas cola ( misschien verstandig om die niet meer te drinken ? )
Zo ja, wat moet ik daar in de plaats voor drinken ?
Verder beweeg ik best veel op een dag, Ik doe aan voetbal, Op Dinsdag: 1 uur en een kwartier, op Woensdag een wedstrijd Donderdag training: 1 uur en een kwartier, En zaterdag een wedstrijd. Vaak voetbal ik in mijn vrije tijd ook met mijn vrienden buiten.
Ook doe ik om de dag oefeningen,
ik heb geen idee of ik links mag plaatsen,
YouTube - Abs workout how to have six pack - Level 2 buikspieren (level 1 heb ik ong al 2/3 weken gedaan )
YouTube - Chest Workout Home Version ( chest) ( Hier kreeg ik zo erge spierpijn van )
en meestal train in mijn arme met 1 gewicht.
Vaak na trainingen van me spieren of voetbal eet ik een banaan.
Is dit eet patroon en oefeningen voor spieren goed genoeg om na een tijdje zichtbare spieren te kunnen krijgen? Of hebben jullie andere tips qua eten en trainingen, om vet te verliezen etc ?
Ja ik heb andere forums door gekeken, en ik weet niet of het topic hier past, anders sorry daarvoor.
Als jullie nog meer informatie nodig hebben moeten jullie het maar even melden !
Alvast bedankt voor jullie moeite/hulp !
Any tips ?
Om een lang verhaal kort te maken, ik wil spieren die zichtbaar worden, maar hoe verlies je vet ? en niet in gewicht. Ik ben de komende tijd veel op mijn gewicht aan het letten, vaak denk ik bij mezelf dat ik niet te zwaar moet zijn om spieren zichtbaar te maken. Maar ik heb eens rond zitten kijken op het forum, en daar stond juist dat je vet moet verliezen.
Dit is wat ik nu ong eet per dag:
Sochtends: 3 Bescuitjes met hagelslag, ( geen chocolade) En een beker melk
Smiddags: 5 Boterhammen met Pindakaas, en een beker meld
Tussendoor: Altijd iets gezonds, een stuk fruit of iets dergelijks.
Savonds: Altijd groente, De ene dag spinazie, en de andere dag bloemkool of andijvie enz, allemaal verschillende groentes.
Iets later in de avond: 1/2 stukken fruit, en een glas cola ( misschien verstandig om die niet meer te drinken ? )
Zo ja, wat moet ik daar in de plaats voor drinken ?
Verder beweeg ik best veel op een dag, Ik doe aan voetbal, Op Dinsdag: 1 uur en een kwartier, op Woensdag een wedstrijd Donderdag training: 1 uur en een kwartier, En zaterdag een wedstrijd. Vaak voetbal ik in mijn vrije tijd ook met mijn vrienden buiten.
Ook doe ik om de dag oefeningen,
ik heb geen idee of ik links mag plaatsen,
YouTube - Abs workout how to have six pack - Level 2 buikspieren (level 1 heb ik ong al 2/3 weken gedaan )
YouTube - Chest Workout Home Version ( chest) ( Hier kreeg ik zo erge spierpijn van )
en meestal train in mijn arme met 1 gewicht.
Vaak na trainingen van me spieren of voetbal eet ik een banaan.
Is dit eet patroon en oefeningen voor spieren goed genoeg om na een tijdje zichtbare spieren te kunnen krijgen? Of hebben jullie andere tips qua eten en trainingen, om vet te verliezen etc ?
Ja ik heb andere forums door gekeken, en ik weet niet of het topic hier past, anders sorry daarvoor.
Als jullie nog meer informatie nodig hebben moeten jullie het maar even melden !
Alvast bedankt voor jullie moeite/hulp !
Any tips ?
Comment