Borst ontwikkeling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst ontwikkeling

Hallo allemaal, Ik ben Ramon, net 17 jaar en nieuw op dit forum.

Ik heb me aangemeld, omdat ik vind dat me borst zich niet helemaal lekker ontwikkeld. Ik fitness 2x in de week en dan train ik zo'n beetje alles. Borst,buik,benen,rug,triceps,biceps. Alleen schouders train ik niet tegelijk met borst omdat ik gehoord heb dat dat niet goed voor je is. Schouders train ik thuis met dumbells. Nu even terugkomend op het probleem: de onderkant van me borst is gewoon goed ontwikkelt, alleen de bovenkant niet naar mijn mening. Hier een foto. Er zit geen volume in me borst en ik erger me daar een beetje aan :P. Ik ben oefeningen gaan doen voor de bovenkant van me borst, schuindrukken. Hiernaast ben ik van plan om een bankje aan te schaffen om oefeningen mee te doen; flat en incline. Kan iemand hier iets op aanmerken en kan iemand mij tips geven over oefeningen?

Alvast bedankt
    Last edited by ram0nn; 14-02-2011, 21:36.

Regels lezen, krijg je nu de 10 antwoorden.

Comment

Zou even concentreren op incline BP en normale BP even op een laag pitje zetten. Het is normaal dat het even duurt voor je borstspieren echt een mooi volume krijgt, maar bij jou ziet het er idd erg raar uit.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Hoe zit het met je voeding?

Comment

Sorry het spijt me van de foto, maar dit deed ik even terug verduidelijking voor de mensen wat ik bedoelde..

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Hoe zit het met je voeding?
            Ik fitniss niet om bodybuilder te worden bijv. Ik vind me uiterlijk daarnaast wel belangrijk en ik zou graag gespierd zijn. Ik drink verder ook geen shakes niks.. Aan voedsel besteed ik geen speciale aandacht. Ik ben dus een normaal etende 17 jarige puber om het zo te zeggen.

Comment

Eet dan maar wat meer, hier op forum werkt bijna iedereen met een voedingsschema. En als je gewoon normaal wilt blijven eten kan je dat doen maar zou ik wel meer gaan eten. Dan zal je vet+beetje spier aankome Maar zie je er wel voller uit. Wil je alleen massa op je borst krijgen dan zou ik goed gaan eten.

Comment

Originally posted by ram0nn View Post
                Sorry het spijt me van de foto, maar dit deed ik even terug verduidelijking voor de mensen wat ik bedoelde..
                dat zal misschien wel je intentie zijn geweest, maar het idee is dus dat je dat pas doet nadat je jezelf hier een beetje ingelezen/ingewerkt hebt door 20 fatsoenlijke posts te plaatsen.

op een forum kan het niet alleen maar zijn dat allemaal vreemden (mensen die net op het forum komen e.d.) vragen stellen en met antwoorden weggaan. op die manier onderhoudt een forum zich niet omdat er mensen moeten zijn die antwoorden geven. het idee is dus dat jij je eerst een beetje bezig houdt met dit forum waarna mensen je kunnen helpen. daarna is het natuurlijk leuk als je ook vragen van andere bekijkt en misschien wel anderen op weg kan helpen.

Comment

Originally posted by tha man View Post
                  dat zal misschien wel je intentie zijn geweest, maar het idee is dus dat je dat pas doet nadat je jezelf hier een beetje ingelezen/ingewerkt hebt door 20 fatsoenlijke posts te plaatsen.

op een forum kan het niet alleen maar zijn dat allemaal vreemden (mensen die net op het forum komen e.d.) vragen stellen en met antwoorden weggaan. op die manier onderhoudt een forum zich niet omdat er mensen moeten zijn die antwoorden geven. het idee is dus dat jij je eerst een beetje bezig houdt met dit forum waarna mensen je kunnen helpen. daarna is het natuurlijk leuk als je ook vragen van andere bekijkt en misschien wel anderen op weg kan helpen.
                  Ik snap je helemaal! Ik volg het forum al een tijdje, puur voor de info omdat ik er van kan leren. Juist doordat ik niet zo extreem fanatiek ben leek het mij verstandig om me op de achtergrond te houden, wie wilt er nou tips van een bijdehand 17jarig pubertje die zelf nog niet eens alles weet. Maar nogmaals ik snap het helemaal.

Comment

Eet dan maar wat meer, hier op forum werkt bijna iedereen met een voedingsschema. En als je gewoon normaal wilt blijven eten kan je dat doen maar zou ik wel meer gaan eten. Dan zal je vet+beetje spier aankome Maar zie je er wel voller uit. Wil je alleen massa op je borst krijgen dan zou ik goed gaan eten.
                    Nu ik er bij nadenk, ik eet eigenlijk ook niet zo veel.. Ontbijt 1 broodje, een tussendoortje, smiddags 3 broodjes en savonds een klein bordje vlees met aardappelen en groente. Verder wat snacks erbij.. je kent het wel. Daarnaast werk ik bij een pizzeria, dusja.. Maar puur wat ik me afvroeg was of me borst zich niet verkeerd ontwikkeld, doordat het er zo raar uitziet. Ik zal me richting op de incline BP. Hoeveel sets raden jullie mij aan + herhalingen?

Comment

Je borst zal niet groeien met te weinig eten. Hoe ik aankwam(vooral vet in het begin toen ik zo verschikkelijk mager was), elke dag pizza :P

Sets: 3/4 reps: zo hard mogelijk, de meeste nemen 5 aan voor massa.

Comment

Je eet veel en veel te weinig. Ga gewoon 2500 Kcal eten per dag en verdeel dat over 6 maaltijden. Zorg dat in elke maaltijd minimaal 30g eiwit zit. Ik weet zeker dat als je dat doet de kilo's eraan vliegen!
                        Failure is your friend

Comment

Je borst zal niet groeien met te weinig eten. Hoe ik aankwam(vooral vet in het begin toen ik zo verschikkelijk mager was), elke dag pizza :P

Sets: 3/4 reps: zo hard mogelijk, de meeste nemen 5 aan voor massa.
                          Haha oke, ja ik ben idd erg mager. Ik denk ongeveer 1.80 m en 59 kilo'tjes. Raad je me btw. aan om naast de incline BP nog andere oefeningen te doen. Flys bijv. ? Iig bedankt voor je tips!

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                            Je eet veel en veel te weinig. Ga gewoon 2500 Kcal eten per dag en verdeel dat over 6 maaltijden. Zorg dat in elke maaltijd minimaal 30g eiwit zit. Ik weet zeker dat als je dat doet de kilo's eraan vliegen!
                            Bedankt voor de tip, ik zal er rekening mee houden wat ik eet en hoeveel ervan. Ik ga nu iig proberen om meer te gaan eten!

Comment

Ja dat raad ik ook aan: Bankdrukke, schuin bankdrukke, flys.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X