aantal sets

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    steeds met minder gewicht is nog dommer :O

Ja sry, ik snap nu eenmaal niet veel van die sets + vooral wat er nu echt een goede set is om uit te voeren.

Maar je zegt 'nog' dommer? Heb jij nog een beter alternatief dan?
    Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

ja -> of verhogen, of statisch gewicht. (alles behalve verlagen zeg maar :P)
      Fear is the mind killer

Comment

K bedankt voor de tip.

Wil zeggen dat ik heel men schema mag veranderen xD
        Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

T NATION | Get Huge in a Hurry

The Official List of All of Chad Waterbury's Workouts - Bodybuilding.com Forums

genoeg om mee aan de slag te gaan lijkt me

Comment

heb jij toevallig een linkje naar zijn ebook Fal?

Klinkt als interessant leesvoer
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by cetn View Post
              Hmm intressant topic voor mij, ik weet namelijk niet wat nu echt het beste is van sets om uit te voeren.

Momenteel doe ik volgens deze volgorde(ik neem als voorbeeld de bench press):

10X50KG

8X40KG

6X30KG

6X30KG

Na dit topic volledig te lezen kom ik tot het besluit dat het wrs beter zou zijn om dit te doen:

4X(een gewicht waarbij ik de laatste rep eruit moet persen)

6X(een gewicht waarbij ik de laatste rep eruit moet persen)

8X(een gewicht waarbij ik de laatste rep eruit moet persen)

10X(een gewicht waarbij ik de laatste rep eruit moet persen)

Klopt mijn redenering hier, of ga ik volledig de mist in?
              Ik ga gewoon een paar posts terug. Deze post kwam na mijn uitleg.
              Ik zei, je doet 3 sets zo zwaar mogelijk die sets doe je 6 tot 8 reps.
              dus 3x6 of 3x8 met een zo hoog mogelijk gewicht. Met bijvoorbeeld 55 kilo.
              Daarna mag je 1 setje met een iets lager gewicht doen en 12 tot 15 reps maken met bijvoorbeeld 40kilo.(als je met die 40kilo erg makkelijk de 15 halen zou dan was het te licht...)

Je ging dus, zoals SF ook al zei volledig de mist in, als je je nieuwe opzetje zou omdaarien dat zou wel kunnen, dus van 10 naar 8 - 6 - 4 reps.

Dat laatste burnsetje met 12 tot 15 reps, dat is optioneel.

Die link naar T-nation zou ik nog maar mee wachten, dat is erg intensief, het verhaal begint ook als inledign van jongens je traint al zo lang en hebt van alles geprobeerd en? Ben je al flink gegroeid of valt het tegen...
              Dus jongens die al wat langer trainen is de doelgroep voor wat extremere trainingsystemen.

Mijn systeem lijkt er wat op, een paar setjes met nietb teveel reps en zo zwaar mogelijk gaan. That's it. Heb je geen T-nation voor nodig.
              Last edited by marnop; 17-02-2011, 16:58.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Ik ga gewoon een paar posts terug. Deze post kwam na mijn uitleg.
                Ik zei, je doet 3 sets zo zwaar mogelijk die sets doe je 6 tot 8 reps.
                dus 3x6 of 3x8 met een zo hoog mogelijk gewicht. Met bijvoorbeeld 55 kilo.
                Daarna mag je 1 setje met een iets lager gewicht doen en 12 tot 15 reps maken met bijvoorbeeld 40kilo.(als je met die 40kilo erg makkelijk de 15 halen zou dan was het te licht...)

Je ging dus, zoals SF ook al zei volledig de mist in, als je je nieuwe opzetje zou omdaarien dat zou wel kunnen, dus van 10 naar 8 - 6 - 4 reps.

Dat laatste burnsetje met 12 tot 15 reps, dat is optioneel.

Wel ik ben momenteel bezig met mijn setjes aan te passen, nadat ik je post las over 3X8 en een burn van X15 maar die ga naar X12 herleiden.
                Als ik klaar ben met aanpassen laat ik het je eens inzien (als je wil) miss dat er nog een correctie opmoet

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                  heb jij toevallig een linkje naar zijn ebook Fal?

Klinkt als interessant leesvoer

Get huge in a Hurry:

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

heb ze van deze site:

Malo stiva za citanje

dit is ook een leuke site:

TugaGym

y're welcom
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

super. thanks Oki...
                    Yikes. 128mb. Toch maar even wachten tot ik thuis ben en niet over mijn dongle naar binnen halen :S
                    Fear is the mind killer

Comment

Ik doe altijd 3x12. En soms doe ik dan nog een setje meer.

Comment

So jij bent player.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          spiermassa is kracht, maar de weg naar spiermassa......grootste groeiprikkels en grootste GH afgifte.

Wie zegt dat in die meta analyse dat niet is mee genomen. Verders zegt GH op zich nit veel. het is de combi van bv GH en T die voor groei zorgt. Alleen GH werkt meer op vetverbruik.

GH zegt zeker weinig voor degenen die direct na de training een flinke dosis koolydraten nemen met als gevolg een enorme insulinestijging. Insuline is nameenlik detegenhanger van GH. Als de ene stijgt zakt de ander. Wat dus direct betekend dat een GH stijging aan het eind van de training (met dus en evenredige daling van de insulinespiegel) betekend dat voedingsstoffen niet goed de cel in getransporteerd worden.

Dus, zit je wel echt te wachten op GH aanmaak?

Wat die grootste prikkel aangaat. Grootste prikkel wordt gegeven door de hoogste intensiteit bij een lage frequentie(HIT) of lage intensiteit bij een groot volume (VT). Bij beiden is de verzuring en de corresponderende GH aanmaak laag, maar de T aanmaak hoog. Als je dus HIT combineerd met 1 verzurende set zit je wat beiden aangaat goed.

Maar dan niet na je training dextrose oid neem, want dan druk je de GH weer.
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

GH is inderdaad overated. Spelen met Insuline is belangrijker.

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                              Wie zegt dat in die meta analyse dat niet is mee genomen. Verders zegt GH op zich nit veel. het is de combi van bv GH en T die voor groei zorgt. Alleen GH werkt meer op vetverbruik.

GH zegt zeker weinig voor degenen die direct na de training een flinke dosis koolydraten nemen met als gevolg een enorme insulinestijging. Insuline is nameenlik detegenhanger van GH. Als de ene stijgt zakt de ander. Wat dus direct betekend dat een GH stijging aan het eind van de training (met dus en evenredige daling van de insulinespiegel) betekend dat voedingsstoffen niet goed de cel in getransporteerd worden.

Dus, zit je wel echt te wachten op GH aanmaak?

Wat die grootste prikkel aangaat. Grootste prikkel wordt gegeven door de hoogste intensiteit bij een lage frequentie(HIT) of lage intensiteit bij een groot volume (VT). Bij beiden is de verzuring en de corresponderende GH aanmaak laag, maar de T aanmaak hoog. Als je dus HIT combineerd met 1 verzurende set zit je wat beiden aangaat goed.

Maar dan niet na je training dextrose oid neem, want dan druk je de GH weer.

dextrose, gatver nee die troep neem ik ook niet haha. Zelfs niet bij gebrek aan beter.

Zit lekker aan de WMS en Vitargo.

Maar goed, als die GH response dus onmiddellijk is dan heeft het idd geen nut als je direct na je training een insuline piek krijgt.
                              Ik nam voorheen alleen whey...maar ook daar krijg je een insulinestijging van(tenminste dat is wat de onderzoekers zeggen)
                              Ik moet wel zeggen, met de vitargo en WMS krijgt mijn massa wel een nieuwe boost, maar het is natuurlijk niet het enige dat ik neem, zit ook vol met diverse amino's dus GH afgifte heb ik sowieso wel.

Weet jij hoe lang zo'n GH piek zou duren en vanaf welk moment er IGF1 en andere growth factoren worden aangemaakt?
                              Het anabolic window staat sowieso tot een minuut of 180 open dus....alhoewel ik merk dat de WMS bijvoorbeeld beter werkt als die sneller wordt genomen.
                              Maar wat daalt er precies, alleen de GH of ook IGF en MGF en alle andere groeiers?
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

In het excel bestand kun je me aanpassing van de reps zien, ik denk dat nu alles wel in orde is.

Als er nog iets aan mankeert zeg het maar!

edit: het is 'trainingschema bodynet' dat je moet op klikken, ik weet niet hoe ik die andere moet verwijderen.
                                Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X