TRX- vindt het een geweldig ding.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TRX- vindt het een geweldig ding.

Hey ben nog vrij fris lid. Maar zie weinig mensen praten over de TRX.
    Vindt het zelf een geweldig ding(apparaat is het niet). Het wordt in het leger gebruikt en het is heerlijk voor bij bootcamp trainingen. zelf in de lente tot herfst buiten is zo ontspannend. hele lichaam is te trainen
    Je kan het ook thuis gebruiken al hebben veel mensen last met thuis trainen. (vind zelf wel fijn).

hier is een voorbeeld video voor mensen die het niet kennen. (aanschaf 160eu+ maar dan heb je echt wat.)

ps. *warning goede training=spierpijn *

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/AYDIN%7E1.KOS/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]http://www.youtube.com/watch?v=5mRBHSgOO0U&feature=related
    -Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-

Ik hou het toch bij men powerrack hehe
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Heb dat ooit eens op TellSell gezien geloof ik. Zou het niet gebruiken als basis voor me schema, maar kan wel een aanvullende functie vervullen als lichte recovery dag.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Heb dat ooit eens op TellSell gezien geloof ik. Zou het niet gebruiken als basis voor me schema, maar kan wel een aanvullende functie vervullen als lichte recovery dag.
        het is ook niet voor vervanging nope. maar het is heerlijk voor bootcamps en als ondersteuning idd. je mist zeker de KT in vorm van gewichten en groei.

Comment

Er zijn al mensen die van die turn ringen hebben. Die gebruiken ze in soort gelijke wijze. Schijnt goed te zijn voor coordinatie en stabilisatie. En een lichte doch intensieve training bevorderd herstel. Persoonlijk vind ik 160euro voor een elastiek is te prijzig en blijf wel gewoon bij me kettlebel routines. Als je per se met zoiets wilt werken kun je bij Woody uit amerika weerstandsbanden kopen die stuk goedkoper zijn. Even zelf een knoop in leggen voor een lus en klaar.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Er zijn al mensen die van die turn ringen hebben. Die gebruiken ze in soort gelijke wijze. Schijnt goed te zijn voor coordinatie en stabilisatie. En een lichte doch intensieve training bevorderd herstel. Persoonlijk vind ik 160euro voor een elastiek is te prijzig en blijf wel gewoon bij me kettlebel routines.
            Vind het zelf erg handig ook als je werkt met mensen die revalideren. (in de fysio werk je er veel mee). het ondersteunt maar tegelijk is het je vijand. maak ook niet uit hoe getraind iemand is het heeft altijd effect.
            Ik kreeg het via me opleiding voor stuk minder. dacht misschien willen mensen het proberen en voor echt bootcamp fanaten is dit een beetje een must have

Comment

Mja lijkt me beetje nutteloos als je echt op kracht ofzo wilt gaan trainen. En 160 euro is idd veel om het maar te doen voor 'ontspanning'. Sommige dingen lijken wel leuk maar zou tog eerder kiezen voor een touw van 10 euro.
              While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
                Mja lijkt me beetje nutteloos als je echt op kracht ofzo wilt gaan trainen. En 160 euro is idd veel om het maar te doen voor 'ontspanning'. Sommige dingen lijken wel leuk maar zou tog eerder kiezen voor een touw van 10 euro.
                misschien lijkt het zo maar daar zit wel een ziek groot verschil tussen touw/elatiek en dit. maar op KT is het voor ondersteuning idd.

Comment

Je moet pre-habilitatie oefeningen niet onderschatten. als je veel op kracht traint, en ook op massa overigens, kun je erg stroef worden. Je hebt minder lenigheid e.d. Het doen van pre-habilitatie e.d. zorgt er voor dat alles goed opgerekt en lenig blijft. Dat levert betere doorbloeding en herstel op en zorgt er voor dat je beter kan presteren met verminderde kans op blessures. Dit is gewoon 1 van de vele methoden die je kan gebruiken om zoiets te bereiken.

Weerstandsbanden, kettlebells, sport massages en zo zijn stuk goedkoper :P

Comment

1 van de vele methoden dan bedoel je dus dat op rustdagen wat stretchen en af toe een full-body schema doen met wat lagere gewichten, hetzelfde resultaat zouden geven?
                    Maar ik kan zeker wel geloven dat het na een tijd wel vermoeiend kan worden.
                    While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

1 van de vele methoden dan bedoel je dus dat op rustdagen wat stretchen en af toe een full-body schema doen met wat lagere gewichten, hetzelfde resultaat zouden geven?
                      Maar ik kan zeker wel geloven dat het na een tijd wel vermoeiend kan worden.
                      nee. full body voegt niks toe mbt pre-habilitatie en zorgen dat alles flexibel en zo blijft. Ga maar naar je fysio en vraag daar wat specifieke oefeningen. Heb ze in het verleden proberen uit te leggen toen bodybuilder1990 er om vroeg, maar fysio kan het je meteen voor doen.

Comment

perfect voor core strenght of personal training buiten

Comment

Is wel vet idd, fallouts, pushups, flyes, dips, pull ups en varianten. Alleen zijn er veel goedkopere opties.
                          Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X