Mobility

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mobility

Beste BN'ers.

Graag zou ik deze site willen delen met jullie, omdat ik denk dat het iets kan toevoegen aan het soepel houden van je lichaam.

Graag jullie mening hierover.

MobilityWod
    Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Iemand die dit soort oefeningen al doet? Bijvoorbeeld om je squat houding te verbeteren?

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Ja, regelmatig. Ik gebruik hier alleen de dvd M2 - Magnificent Mobility voor. Ik heb de dvd op mijn telefoon gezet en als ik dan zin heb kan ik die oefeningen altijd doen.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
        Ja, regelmatig. Ik gebruik hier alleen de dvd M2 - Magnificent Mobility voor. Ik heb de dvd op mijn telefoon gezet en als ik dan zin heb kan ik die oefeningen altijd doen.
        Dat is goed spul.

T NATION | Yoga, Yes Yoga, For Big Bastards

Dit ben ik ook gaan doen. Als je schaamte gevoel hebt moet je maar je deur op slot doen
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by Joost-S View Post
          Dat is goed spul.

T NATION | Yoga, Yes Yoga, For Big Bastards

Dit ben ik ook gaan doen. Als je schaamte gevoel hebt moet je maar je deur op slot doen
          Dat is wel mobility, maar beperkt zich tot grote spiergroepen en richt zich niet op de kleine spieren/aanhechtingen om gewrichten.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
            Dat is wel mobility, maar beperkt zich tot grote spiergroepen en richt zich niet op de kleine spieren/aanhechtingen om gewrichten.
            Focus op grote spiergroepen is iets wat je ten aller tijden ook moet hebben. Ik heb een kantoor baan waardoor ik dus veel zit. Dit had als gevolg dat ik onder rug en schouder klachten kreeg. Sinds ik bovenstaande oefeningen doe is dit aanzienlijk minder/ geheel verdwenen.
            Squat 5 x 147.5
            Bench 5 x 122.5
            Deadlift 5 x 180

Comment

Focus op grote spiergroepen is iets wat je ten aller tijden ook moet hebben. Ik heb een kantoor baan waardoor ik dus veel zit. Dit had als gevolg dat ik onder rug en schouder klachten kreeg. Sinds ik bovenstaande oefeningen doe is dit aanzienlijk minder/ geheel verdwenen.
              Dat snap ik. Maar de focus om ook de kleinere spiergroepen is aan te pakken kan ook geen kwaad. Bij mij werkt het goed.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Dat snap ik. Maar de focus om ook de kleinere spiergroepen is aan te pakken kan ook geen kwaad. Bij mij werkt het goed.
                Welke oefeningen doe je zoal?
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Welke oefeningen doe je zoal?
                  Ik heb al 2,5 jaar Jumpers knee L & R. Ik doe nu vooral het heup gewricht, bovenbeen, kuit en enkel gewricht. Hierdoor wordt je hele keten soepeler.

Maar buiten dat is het ook heel bruikbaar voor een diepe squat of deadlift.
                  Doordat je soepeler bent, kun je beter je vorm vasthouden.

Buiten de focus op de bovengenoemde, pak ik me hamstrings onderrug en schouders ook regelmatig mee!

Voelt erg goed aan. Het is wel pijnlijk, maar heb het er voor over!

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Ik heb al 2,5 jaar Jumpers knee L & R. Ik doe nu vooral het heup gewricht, bovenbeen, kuit en enkel gewricht. Hierdoor wordt je hele keten soepeler.

Maar buiten dat is het ook heel bruikbaar voor een diepe squat of deadlift.
                    Doordat je soepeler bent, kun je beter je vorm vasthouden.

Buiten de focus op de bovengenoemde, pak ik me hamstrings onderrug en schouders ook regelmatig mee!

Voelt erg goed aan. Het is wel pijnlijk, maar heb het er voor over!
                    Zou je een link kunnen geven naar de oefeningen die je dan doet? Ben zelf ook van plan herstel oefeningen voor mn knie te gaan doen.
                    Squat 5 x 147.5
                    Bench 5 x 122.5
                    Deadlift 5 x 180

Comment

Hmm, ja er zijn zoveel oefeningen. Het best kun je gewoon op die site kijken. Je krijgt een goede uitleg over hoe het moet en waar het voor is. De website bestaat uit allemaal filmpjes, kijk er rond. Je zult steeds meer oefeningen tegen komen.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X