Kan ik nog een sixpack voor de zomer krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ik nog een sixpack voor de zomer krijgen

Hallo,

Ik ben wel benieuwd als ik nu tot de zomervakantie gaat trainen of ik het resultaat van een sixpack ziet, hebben jullie tips hoelang/hoe en wat voor trainingen ik moet doen? Ik ben nu 16jaar en weeg 67 Kg, en ben 1,86

Gr.

ga crunches doen dan heb je ze binnen 3dagen
    en voorstellen is ook moeilijk eh ?

Comment

Tip: Zomersticky lezen (zie Lees dit eerst).

Maar je weegt dus 67 kilo bij die lengte en nog steeds geen sixpack? Ben je alleen geïnteresseerd in een sixpack of wil je ook serieus gaan fitnessen?

Originally posted by Karwan View Post
      ga crunches doen dan heb je ze binnen 3dagen
      en voorstellen is ook moeilijk eh ?
      Meen je dit?

Nog even een quote uit de zomersticky die wel eens van toepassing kan zijn op jou:

Pinda doe je nog de Spell Check en dan kun je het gewoon editen en zo
      Heb het zo kort en basic mogelijk gehouden. hehehe

Inleiding

Speciaal voor de zomer registreren er een lading nieuwe leden op ons mooie informatieve forum genaamd Bodynet. Met grote regelmaat komen dezelfde vragen naar voren. Mensen die willen afslanken voor het aankomende strand seizoen, mensen die wat meer spiermassa willen voor die periode en meer. Zelden krijgen de oudere leden de indruk dat er moeite gestoken wordt in het leren van de "spel regels" van hun lichaam. Sticky topics die niet tot nauwelijks gelezen worden, af en toe vragen of wij kant en klare schema's kunnen leveren en meer zaken wat tot irritaties leiden. Zo heb ik steeds minder zin om te reageren omdat het antwoord al ontelbare keren verschaft is.

Hopelijk dat dit wat vragen beantwoord en dat men eens leest voordat ze topics openen met steeds dezelfde vragen. Vragen die ik hoop te beantwoorden zijn:
      -Vet verliezen hoe/wat
      -Kun je vet omzetten in spier?
      -Hoe krijg ik een 6-pack
      -Ik hoef geen benen te trainen want ik doe al aan een sport waarbij je veel rent.
      -Als vrouw moet ik toch anders trainen als een man? Ik wil niet groot en gespierd zijn.
      -Wat zijn supplementen en moet ik dit gebruiken? Welke kan ik gebruiken?
      -Anabole steroiden het wonder middel?
      Last edited by Tommyy; 13-03-2011, 13:43.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
        Tip: Zomersticky lezen (zie Lees dit eerst).

Maar je weegt dus 67 kilo bij die lengte en nog steeds geen sixpack? Ben je alleen geïnteresseerd in een sixpack of wil je ook serieus gaan fitnessen?

Meen je dit?

Nog even een quote uit de zomersticky die wel eens van toepassing kan zijn op jou:

Comment

Oke sorry dat had ik niet gezien.

Comment

Yeah, een sixpacktopic!

Ik ga ze tellen!!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

simpel: nee.
              Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Zorgen dat je voor de zomer 150kg kan squatten en een bf van 10% hebt.

Moet makkelijk kunnen, succes.
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

ligt eraan wil je grolsch of heineken?
                  ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Yeah, een sixpacktopic!

Ik ga ze tellen!!
                    ik join je haah

Comment

Originally posted by barbell View Post
                      simpel: nee.
                      Niet helemaal waar, hij kan wel degelijk een sixpack krijgen, alleen zou hij dan wel behoorlijk skinny zijn. In de eerst paar maanden (4 maanden nu) als je voeding ook nog eens op orde hebt kun je best een aantal kilos spieren winnen en vet verliezen, dus onmogelijk is het zeker niet.

robbyjans, het is dus wel mogelijk een sixpack voor de zomer krijgen
                      Voorwaarde is echter dat je goed op je voeding moet gaan letten en stevig aan de bak moet. Daarvoor heb je discipline nodig, die vele mensen niet kunnen opbrengen. En niet alleen het krijgen van een sixpack vergt discipline, maar ook het behouden. Verwacht echter geen super gespierd lichaam, je zult er behoorlijk (eng) dun uit komen. Mijn advies is dus ook om je sixpackje dit jaar uit het hoofd te zetten en 1 jaar gedisciplineerd te gaan trainen, zodat je er volgend jaar met een sixpack veel beter uit ziet.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        Niet helemaal waar, hij kan wel degelijk een sixpack krijgen, alleen zou hij dan wel behoorlijk skinny zijn. In de eerst paar maanden (4 maanden nu) als je voeding ook nog eens op orde hebt kun je best een aantal kilos spieren winnen en vet verliezen, dus onmogelijk is het zeker niet.

robbyjans, het is dus wel mogelijk een sixpack voor de zomer krijgen
                        Voorwaarde is echter dat je goed op je voeding moet gaan letten en stevig aan de bak moet. Daarvoor heb je discipline nodig, die vele mensen niet kunnen opbrengen. En niet alleen het krijgen van een sixpack vergt discipline, maar ook het behouden. Verwacht echter geen super gespierd lichaam, je zult er behoorlijk (eng) dun uit komen. Mijn advies is dus ook om je sixpackje dit jaar uit het hoofd te zetten en 1 jaar gedisciplineerd te gaan trainen, zodat je er volgend jaar met een sixpack veel beter uit ziet.
                        ik snap dat hij dat makkelijk kan halen, maar zo te horen weet hij nog niks van voeding ed. En daarom denk ik dat dat niet gaat lukken, je moet eerst kennis opbouwen.
                        Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Een cursus spelling en grammatica zou ook wel eens kunnen helpen...
                          "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X