Ik weet dat deze twee vrij onmisbaar zijn in een goed schema, ik heb alleen bij beide problemen met het uitvoeren. Ik heb in mijn jeugd een heupziekte gehad waardoor ik een aantal jaren in de rolstoel doorgebracht heb, ziekte wilde niet genezen dus moest aan mijn heup geopereerd worden. Hierbij is de stand van mijn heupkop verzet, waardoor de ziekte kon genezen. Vorig jaar officieel genezen verklaard en mag alles weer doen wat ik wil/kan. Nu is het zo, mijn rechterheup kan bepaalde hoeken niet goed maken of dit gaat pijn doen. Squatten in de smith zodat mijn voeten niet verticaal recht onder de schouders staan gaat prima, die oefening heb ik dus ook in mijn schema.(voeten klein stukje naar voren)
Deadliften kan ik echter met mijn heup niet goed aan, de hoek die de heupen daarbij maken lukt gewoon niet of ik moet gaan forceren, nu kunnen jullie vast begrijpen dat ik dit niet wil
Wat zou ik als alternatief kunnen nemen hiervoor?
Beetje lastig uit te leggen allemaal, komt erop neer dat mijn heup door operatie weinig flexibel is en deadliften niet goed aankan.
Deadliften kan ik echter met mijn heup niet goed aan, de hoek die de heupen daarbij maken lukt gewoon niet of ik moet gaan forceren, nu kunnen jullie vast begrijpen dat ik dit niet wil
Wat zou ik als alternatief kunnen nemen hiervoor?
Beetje lastig uit te leggen allemaal, komt erop neer dat mijn heup door operatie weinig flexibel is en deadliften niet goed aankan.
Comment