ff een vraagje:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff een vraagje:

hey allemaal, ff een vraagje,

ik wil graag thuis trainen met dumbells van 2 tot 10 kilo, ik begrijp dat massa bijna onmogelijk is met dit soort gewicht.

ik gebruik nu een fullbodyschema voor thuis, en dat is om de dag trainen.
    binnenkort komt er een bench bij, die zowel incline als decline kan, goed voor de bench press en schouder press.(misschien ook voor de preacher curl?
    ik wou ook een z-bar aanschaffen, een rechte stang en extra gewichten..

nu komt mijn vraag: ik kan mijn schema tot nu toe niet echt netjes uitvoeren.. mbt bench press en shoulder press..
    heeft iemand tips over hoe ik deze wel kan uitvoeren, zonder op de grond te hoeven liggen?

alvast bedankt!

ps. Marnop, ik ga u schema gebruiken (3x daags basis beginners-schema)
    is mooi in elkaar gezet!

Dus je krijgt een bench maar je kan toch niet je bench oefeningen netjes doen? Ik niet begrijp..?
    ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
    Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

nee, ik moet deze nog aanschaffen, maar tot die tijd wil ik wel oefeningen doen..
      tkost alleen nog ff tijd(en geld)
      maar wil wel merken dat ik mijn spieren gebruik, massa trainen zal er misschien niet meer inzitten zonder naar de sportschool te gaan..

Comment

Wachten totdat je bench er is!

Comment

Met 10kg kan je niets doen, dus zo lang je niet meer materiaal (bench....) hebt, ga je beter ergens in een gym trainen.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

is dat echt de beste optie wil zo graag trainen maar kan niet meer naar de gym ivm diensten en andere zaken damn.. dan maar op de tanden bijten en ff wachten met trainen...

Comment

thnx voor de reacties!
              laat wel weten als de bench en de rest er is!
              dan kan ik weer lekker knalle hehe

Comment

Heb alvast wel een tipje,kijk even uit naar een setje dumbells van 12t/m30 alvast.
                En check gelijk voor een olympische halter,en bestel er in ieder geval alvast 100kilo aan schijven bij,als ik het goed zeg 50mm boring!
                Succes met je thuisgym!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X