Deadlift zonder schoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik weet niet of je door hebt dat ik in dit topic wel serieus was over me turnschoentjes, maar ik bedoel van die dingen die bijv. Epke Zonderland of Yuri van Gelder aan hebben, die hebben aardige grip aan de zool en zijn zo'n 1mm dik waardoor je nagenoeg op je sokken staat maar dan met beter grip.

En leg extentions doe ik niet omdat ze zinloos zijn, als je toch in me log hierzo keek kijk dan op de laatste pagina ipv op een pagina van 1,5 jaar geleden.
    Groeten

Comment

Ik zit zojuist even te checkenen ik met je bekennen dat ik het zo 123 niet kanvinden,maaar als ik het terug vind zal ik het even melden.
      Overigens ziet het er niet slecht uit hoor,zag toch wel dat je deadlift en squat een hele goede is!
      Begin nu te twijfelen of het jouw log wel was!

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ik weet niet of je door hebt dat ik in dit topic wel serieus was over me turnschoentjes, maar ik bedoel van die dingen die bijv. Epke Zonderland of Yuri van Gelder aan hebben, die hebben aardige grip aan de zool en zijn zo'n 1mm dik waardoor je nagenoeg op je sokken staat maar dan met beter grip.

En leg extentions doe ik niet omdat ze zinloos zijn, als je toch in me log hierzo keek kijk dan op de laatste pagina ipv op een pagina van 1,5 jaar geleden.
        Leg extansions zullen voor jouw misschien geen nut hebben,maar voor een body builder wel.

Comment

Weet je dat er een edit button is Richard?

Comment

Heb inderdaad iemand anders zijn log bekeken,en ook velmeld ik dan nog de verkeerde oefening het moest zijn leg press.Dus Rev maak je niet druk,het ziet er goed uit!

Comment

Ik maak me niet snel druk.
              Groeten

Comment

Originally posted by Silk View Post
                Weet je dat er een edit button is Richard?
                hoe bedoel je?

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                  hoe bedoel je?
                  Squat 5 x 147.5
                  Bench 5 x 122.5
                  Deadlift 5 x 180

Comment

hoe bedoel je?

Comment

Sjeez, wordt jij niet moe van jezelf?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hoe bedoel je?

Hij bedoelt dat er een knop onder de tekst staat met de tekst edit, alleen weet niemand waarom die knop er zit.....editten kan alleen de eerste minuten, als je te lang bezig bent kan je niets meer rechtzetten.
                        Aanvulling of fouten verwijderen ga nie lukken nie.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Hij bedoelt dat er een knop onder de tekst staat met de tekst edit, alleen weet niemand waarom die knop er zit.....editten kan alleen de eerste minuten, als je te lang bezig bent kan je niets meer rechtzetten.
                          Aanvulling of fouten verwijderen ga nie lukken nie.
                          Ow, dat wist ik niet eens joh. In de meeste forums waar ik ben geweest kon je tot in de oneindigheid editten.

Comment

Volgens mij alleen op DBB.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Editen gebruik ik nog vaak genoeg hoor.
                              5 minuten tijd is lang genoeg. Anders word het topic een rommeltje.

Beginpost altijd kunnen editen is misschien wel handig.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X