opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opdrukken

leden, ik had ff een vraagje over opdrukken.

als je goed wilt opdrukken voor de borst, waar moeten je ellebogen dan naar toe wijzen?

ellebogen lang het lichaam legt nadruk op triceps volgens mij..

schuin naar achteren denk ik?

gr.
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Handen in een driehoekje. Puur omdat dat zwaarder is dan normaal opdrukken. Regulier opdrukken is te licht. Liefst op den duur naar 1 arm toe.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

handen iets schuin naar binnen idd
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
        handen iets schuin naar binnen idd
        ellebogen bedoel je denk ik?
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Door je handen schuin te plaatsen gaan je ellebogen automatisch draaien. Maar ik schijn daar geen verstand van te hebben, ook al doe ik het voor Taekwondo vaak
          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Wij deden het in de gym op verscheidene manieren,hannden smal,breed, vingers naar buiten,naarbinnen en zelfs naar je toe,dat is alleen voor de mensen zonder pol problemen,en je moet er wel lenig zijn in de polsen dan.
            Leuke training om te doen zo met zijn 5en tegelijk,wat ook leuk is met je benen op een bankje,en je handen op de grond opdrukken.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
              Handen in een driehoekje. Puur omdat dat zwaarder is dan normaal opdrukken. Regulier opdrukken is te licht. Liefst op den duur naar 1 arm toe.

Opdrukken is goed om het laatste beetje er nog ff uit te krijgen op het einde van je training, ga dan nog maar ff op 1 hand opdrukken. Zo'n oefening als 1e doen en dan ook nog met 1 hand is niks waard.

Comment

Ik druk vaak op als deel van mijn warming-up. Doe tevens scapula push ups als schouder rehab.

Regulier (schouder breed) opdrukken is een veilige oefening voor je schouder en een prima oefening om mee te beginnen.
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                  Ik druk vaak op als deel van mijn warming-up. Doe tevens scapula push ups als schouder rehab.

Regulier (schouder breed) opdrukken is een veilige oefening voor je schouder en een prima oefening om mee te beginnen.
                  Als je 100 reps wilt maken wel ja

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                    Door je handen schuin te plaatsen gaan je ellebogen automatisch draaien. Maar ik schijn daar geen verstand van te hebben, ook al doe ik het voor Taekwondo vaak
                    Beeps, ik wist niet dat jij TwD deed, waar en bij wie?
                    Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                      ellebogen bedoel je denk ik?
                      nee handen :P je ellebogen draai je juist naar buiten.

wij deden vroeger 3 soorten push ups. 1. gewoon de normale zoals ik zei en met je handen op een normale breedte. 2. waarbij je met je handen een grotere breedte pakt. 3. juist je handen bijelkaar dus een hele kleine breedte.
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by python View Post
                        Beeps, ik wist niet dat jij TwD deed, waar en bij wie?
                        Als ik je dat zeg, dan weet je bijna waar mijn huis woont. De naam van de school waar ik train is namelijk nogal bekend
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                          Opdrukken is goed om het laatste beetje er nog ff uit te krijgen op het einde van je training, ga dan nog maar ff op 1 hand opdrukken. Zo'n oefening als 1e doen en dan ook nog met 1 hand is niks waard.
                          Originally posted by melvinafca View Post
                          Als je 100 reps wilt maken wel ja
                          Eerst zeg je dat het goed is voor aan het eind van een training, vervolgens zeg je het invoegen van pushups als oefening resulteert in te hoge herhalingen. Ik weet niet hoor, maar volgens mij heb ik dat eerder al aangehaald. Om nog in te gaan op je eerste post: Wie zegt dat ik adviseer hem als laatste te doen? Heb je ervaring ermee om hem als 1e te doen? Het is een zware compound, nog meer compound dan een benchpress gezien de stabilisatie van het gehele lichaam. De laatste zin kan ik niets anders van maken dan roekeloos geschreeuw zonder onderbouwing.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Dat van die 100 reps vat ik ook niet.
                            Squat 5 x 147.5
                            Bench 5 x 122.5
                            Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                              Liefst op den duur naar 1 arm toe.
                              Da's heel leuk, en zeker de planning, maar hoe kom je daar?
                              Dochter der Titanen. Living up to my name.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X