Bankdruk of Dumbell press? Is er verschil?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beetje varieren..

Probleem is dat dumbells snel te licht worden in de huidige sportscholen, echter ben er van overtuigd dat als het nog kan en de dumbells niet te licht worden je het best vooruitgaat op 1x per week barbell 1x dumbell..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

smith machine is heilig
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ik heb ook een vraagje ivm bench press en dumbell fly's.
        Als ik de oefeningen doe, voel ik bijna niets, maar dan ook niets aan mijn borstspieren.
        Ik neem de benchbar een +-8cm verder dan schouderbreedte en hou men benen op de grond( van de grond voelt hetzelfde voor me)
        Ik voel na men reeks eigenlijk meer 'pijn' in men triceps dan borst

Iemand een verklaring? Of is het normaal dat je vrij weinig in je borst voelt?

Comment

ik zou de barbell-oef.voorlopig vervangen door dumbbells..grotere bewegingsuitslag,meer stretch.
          Probeer dit een 3 tal maanden aan te houden...switch dan naar 2x chest per week...de ene keer met barbell de andere met dumbbells.Heeft voor mij destijds goed gewerkt..wellicht ook voor jou?
          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X