... wat is het nut? Ik zag van de week iemand in de sportschool 4 of 5 sets doen van de zelfde oefeningen. Bevordert dit de spiergroei? Of de verbranding? Wat voor nut heeft het?
Meer dan 3 sets...
Collapse
X
-
Double post, maar had nog een vraag
En ik vind dat mijn biceps niet goed mee groeien, toch train ik die 2 x per week met op de ene dag Cable bicep curl (zwaar) en op de andere dag met optrekken en rows.
Ik voel ze wel altijd flink na de training. Waar kan dat aan liggen?All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
-
Waarschijnlijk werkt deze persoon minder oefeningen af, maar wil toch genoeg volume houden. Dus ipv 10 oefeningen met ieder 3 sets te doen per training, maar 5 oefeningen met ieder 6 sets. Werk je toch 30 sets af, maar met meer/minder oefeningen om alsnog spiergroei te bewerkstelligen
Bij je biceps heb je een geduld probleem, het kost tijd om gespierde armen te krijgen. 2x per week trainen dmv curlen, rowen, chinnen zou voldoende moeten zijn. Geef het wat tijd!
Succes."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostDouble post, maar had nog een vraag
En ik vind dat mijn biceps niet goed mee groeien, toch train ik die 2 x per week met op de ene dag Cable bicep curl (zwaar) en op de andere dag met optrekken en rows.
Ik voel ze wel altijd flink na de training. Waar kan dat aan liggen?
Doe minimaal 2 oefeningen voor de biceps, 3x8 zwaar en 1x12 tot 15 iets lichter.
Pak je biceps eens flink aan direct na de rugtraining.
iig niet de ene dag biceps pakken en de volgende dag rug trainen, dat is namelijk je hersteldag voor je biceps en die werken zwaar mee met rug.
Originally posted by Mushrambo View Post
Moet zeggen, de rest groeit aardig mee, ben flink wat aangekomen (ook wel vet) sinds oktober/november. Ik kom nog eens terug als we een halfjaar verder zijn!
Je doet dus iets niet goed in training vs voeding.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View Post... wat is het nut? Ik zag van de week iemand in de sportschool 4 of 5 sets doen van de zelfde oefeningen. Bevordert dit de spiergroei? Of de verbranding? Wat voor nut heeft het?
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord erop. ( ik doe soms ook 4 sets, maar inderdaad, wat voegt het toe?)"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Waren het 4 werk sets?
Doe overigens zelf ook wel eens 4 sets, maar doe het niet systematisch, train meer op gevoel. Een set meer of minder maakt in mijn optiek niet zo heel veel uit, net zoals je goed kan trainen met setjes van bij wijze van spreke 6 herhalingen of van mij part 9, het gaat er meer om hoe hard je traint en hoe intensief dan om het precieze aantal reps of sets.
Comment
-
-
Originally posted by marnop View PostMeer schade, meer melkzuur, meer groei.
En als je de relatie GH - melkzuur bedoeld dan geeft 1 high repset hetzelfde resultaat als een hele highrep workout (meer is niet gelijk aan beter)As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk ben wel benieuwd naar het antwoord erop. ( ik doe soms ook 4 sets, maar inderdaad, wat voegt het toe?)As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment