zwem oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zwem oefeningen

Beste leden,

Ik train nu al paar weken 2a3keer per week.
    Maar ik wil nu 1keer per week gaan zwemmen (uurtje baantjes trekken).
    Maar is dat goed voor iemand die wil bijkomen in spier massa.

Groetjes!

Geen probleem, gewoon doen
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

zolang je een beetje extra eet,
      no problem!

naast KT loop ik zelf 4x per week een uurtje hard,
      ben ook al 9 kilo aangekomen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Even ter duidelijkheid, is het iets wat je graag wil doen, of ben je puur in de veronderstelling dat je door zwemmen sneller massa opbouwt?

Comment

Zwemmen gebruik ik eigenlijk puur als variatie voor cardio. Mijn schema ziet er als volgt uit:

5 baantjes inzwemmen.
          30 sec push ups op de kant
          2 baantjes
          30 sec seated crunchy frogs
          2 baantjes
          triceps dips op het trapje tot failure
          2 baantjes
          op je handen over de rand van het zwembad bewegen met je onderlijf in het water (van kant tot kant)
          2 baantjes
          30 sec push ups
          5 baantjes uitzwemmen
          2 baantjes onderwater zwemmen (van kant tot kant)

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk door meer oefeningen in te voeren

Succes!
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
            Beste leden,

Ik train nu al paar weken 2a3keer per week.
            Maar ik wil nu 1keer per week gaan zwemmen (uurtje baantjes trekken).
            Maar is dat goed voor iemand die wil bijkomen in spier massa.

Groetjes!
            aangezien je bij zwemmen als je spieren gebruikt kan je het anders als opwarming gebruiken op je trainingsdag of cooling down of als je techniek echt goed zit indelen als stuk van de training...

spreek niet uit ervaring, kan er dus goed naast zitten

Comment

Ik zwem zelf ook regelmatig. Zwemmen is ideaal om je conditie op peil te houden en je spieren soepel te krijgen. Het verbrand ook behoorlijk wat calorieeen. Maar het grootste voordeel is dat het een vorm van cardio is met de minste kans op blessures!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                Zwemmen gebruik ik eigenlijk puur als variatie voor cardio. Mijn schema ziet er als volgt uit:

5 baantjes inzwemmen.
                30 sec push ups op de kant
                2 baantjes
                30 sec seated crunchy frogs
                2 baantjes
                triceps dips op het trapje tot failure
                2 baantjes
                op je handen over de rand van het zwembad bewegen met je onderlijf in het water (van kant tot kant)
                2 baantjes
                30 sec push ups
                5 baantjes uitzwemmen
                2 baantjes onderwater zwemmen (van kant tot kant)

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk door meer oefeningen in te voeren

Succes!
                Denk dat je hier vast een beest mee wordt.
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Ik zwem zelf ook regelmatig. Zwemmen is ideaal om je conditie op peil te houden en je spieren soepel te krijgen. Het verbrand ook behoorlijk wat calorieeen. Maar het grootste voordeel is dat het een vorm van cardio is met de minste kans op blessures!
                  Vooral dat laatste is zeker waar, helemaal als je een schoolslag hanteert. Zwem zelf ook graag, zou niet die gay shit doen die "rubeltje" beschreef.
                  Squat 5 x 147.5
                  Bench 5 x 122.5
                  Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                    Vooral dat laatste is zeker waar, helemaal als je een schoolslag hanteert. Zwem zelf ook graag, zou niet die gay shit doen die "rubeltje" beschreef.
                    Gay? Nee!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                      Fucking dom inderdaad, van die lui die zich gaan opdrukken aan de rand van het zwembad. Zie het hier ook wel eens, bah.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Whahahaha opdrukken aan de rand van het zwembad.. Nouja, je moet iedereen in z'n waarde laten natuurlijk, maar het nut ervan kan ik niet echt inzien. Ik ga vanmiddag weer lekker even in zee zwemmen denk. Gewoon schoolslag en dan maar een kwartiertje!
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Je kan een oefening wel eens wat minder vinden van een ander, maar wow zeg moet daar zoveel schelden bij? jeetje, als hij dit nu leuk vind en er resultaat mee boekt... Hij sport alleszins, is al minder gay en minder dom dan de doorsnee mens alleszins dan...

ik vind gezelligheid toch iets heel belangrijks, ga op een volwassen manier iemand bekritiseren en ga niet gelijk schelden joh

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                            Je kan een oefening wel eens wat minder vinden van een ander, maar wow zeg moet daar zoveel schelden bij? jeetje, als hij dit nu leuk vind en er resultaat mee boekt... Hij sport alleszins, is al minder gay en minder dom dan de doorsnee mens alleszins dan...

ik vind gezelligheid toch iets heel belangrijks, ga op een volwassen manier iemand bekritiseren en ga niet gelijk schelden joh
                            We zeiden 'gay' en 'fucking dom'. Niet bepaald scheldwoorden.

En btw, als je daar over het internet al zoveel last van hebt, ben ik benieuwd hoe je er in het dagelijks leven mee omgaat.
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Nou ja, het zijn nu eenmaal scheldwoorden, als je daar over wilt beginnen... nvm dan

en ik heb er geen last van, ik werd ook niet aangesproken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X