zwem oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik doe aan waterpolo en wedstrijdzwemmen. moet wel zeggen dat het een van de beste cardio's zijn die er is
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

heb zelf ook wedstrijdzwemmen gedaan. maar toe nik op het niveau was dat ik mijn benen moest gaan scheren en een badmuts op moest, ben ik ermee gestopt.

Ik vind het zelf een fijne sport en je verbrand goed vet ermee. Wat ik wel altijd heb is een enorm honger gevoel erna. Ik nam dus altijd een broodje mee voor erna want anders kom e thuis met nog meer honger en plunder je de voorraadkast waar je 5min later spijt van hebt :P

Comment

Wij doen dat ook wel eens tijdens waterpolo, eerst een baan sprinten. De kant op klimmen een x aantal keer opdrukken en weer terug het water in sprinten en dat zolang het de trainer schikt.

Vaak is dit opdrukken gewoon op de grond, maar ook af en toe op de kant zelf gedaan. Goed beet pakken bij de randen dan met twee handen en zo diep mogelijk laten zakken en pompen maar.. Voelt goed. Ik vind het geweldig opdrukken, de pomp ervan voel je altijd.
        Last edited by Iron Mind; 03-06-2011, 15:38.
        "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X