een beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een beginner

Hallo,

Ik ben vrij nieuw op dit forum en bij trainen. Ik ben 16 en heb besloten thuis te trainen tot ik ga studeren en verhuis. heb 2 dumbels van max 9kg per stuk gekocht (kan ik ik toch wel even mee vooruit). ik doe nu deze ''workout''
    YouTube - Teen Workout is dit uberhaupt nutting? ik hoef niet meteen heel groot te worden, ik wil gewoon vroeg beginnen zodat het later minder moeilijk is om op te pakken, ben van plan wanneer ik uit huis ben naar een sportschool te gaan ( het gaat waar ik nu woon namelijk niet). Graag reacties

Filmpje niet gekeken maar 9kg is te weinig.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Hey,
      waarom gaat het niet als je thuis woont?
      Je zoekt een baantje en daar betaal je het gewoon mee, how easy is that!
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        Hey,
        waarom gaat het niet als je thuis woont?
        Je zoekt een baantje en daar betaal je het gewoon mee, how easy is that!
        mss is de dichtsbijzijnde gym te ver.

Btw die kerl van dat filmpje is echt super irritant xD slomo talker met een rotkop
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
          mss is de dichtsbijzijnde gym te ver.

Btw die kerl van dat filmpje is echt super irritant xD slomo talker met een rotkop
          lijkt mij sterk, tegenwoordig is in elk dorpje een sportschool, hier in de buurt kan ik zoal binnen halfuur met de fiets naar 10 sportscholen
          Calisthenics / Street workout

Comment

Stel je moet een half uur fietsen op normaal tempo, fiets dan wat harder zodat je er in 20 minuten bent. heb je gelijk een goede warming up

Succes
            In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Dit gaat m nie worden.

Comment

Ik ben net begonnen dus 9kg is echt nog wel genoeg hoor en ik ga nu niet naar de sportschool, omdat het te ver weg is en omdat ik geen zin heb om als mager knaapje tussen al die fitnessers te gaan staan

Comment

Originally posted by kaasje View Post
                  Ik ben net begonnen dus 9kg is echt nog wel genoeg hoor en ik ga nu niet naar de sportschool, omdat het te ver weg is en omdat ik geen zin heb om als mager knaapje tussen al die fitnessers te gaan staan
                  9kg is dus niet genoeg, 3 weken en je hebt al te weinig.
                  En je moet je al helemaal niks van andere aantrekken die misschien breder dan jou zijn, iedereen moet ergens beginnen.

Comment

Gast?! dat je een mager ventje bent moet je juist motiveren om zo te worden als die gasten die daar trainen ? whats wrong with you..

Waarschijnlijk kunnen diezelfde gasten je nog tips geven ook, gewoon brutaal zijn en jezelf oppeppen en motiveren. anders kom je er nooit.

Comment

Ja klopt het is ook wel dom van mij maar ik denk overal altijd het slechte van. Helemaal als ik hier lees dat er in de meeste sportscholen geen fijne sfeer hangt. Zal zeker even gaan zoeken

Comment

het gaat niet om de sfeer, het gaat erom dat je je trainingen doet. sfeer en anderen hoeven je niks uit te maken.

Comment

Ja klopt het is ook wel dom van mij maar ik denk overal altijd het slechte van. Helemaal als ik hier lees dat er in de meeste sportscholen geen fijne sfeer hangt. Zal zeker even gaan zoeken
                          Het gaat niet om de sfeer kerel, het gaat erom dat je je op de training concentreert. je maak je eigen sfeer tussen de oren op het moment dat je traint.

Succes ermee

Comment

Schrijf je maar gewoon in bij je locale gym

Comment

je moet je idd niks aantrekken van de anderen, want die grote lui waren vroeger ook skinny. Het gaat om jou en om jouwn eigen vooruitgang. Als je goed bezig bent en je laat progressie zien dan zullen ze juist respect voor je hebben
                              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X