Originally posted by Beaudien
View Post
krachttraining vrouwen?
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View Post18% is laag, hoor.
Hoewel ik het met die berekening nooit zo eens kan zijn, maar als indicatie kan het misschien nuttig zijn.
Ik heb het idee dat je helemaal niet weet wat je nu wilt en wat je aan het doen bent? heb je al informatie gelezen verder, stickies e.d.? En wat is nu je doel eigenlijk precies?
de reden daarvoor is dat het soms al eens ongemakken meebrengt op mijn werk of in het dagelijkse leven... heb al veel gelezen de laatste tijd, ja
Comment
-
Originally posted by Supernatural View PostVolgens die internet vetmeting heb ik een vetpercentage van 16.1%... Bij mijn sportschool is het toch echt 26.1% .. Damn gewoon 10% verschil! Ben benieuwd welke methode er betrouwbaarder is :P
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostApart, voor mij komt hij heel aardig uit. Bij mij kwam er eerder 33% uit, dat gaf een weegschaal bij de apotheek ook al aan."Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"
Comment
-
Doe puur de basis in het begin: Opdrukken, optrekken, kniebuigen en planks. Om de dag oefenen. Waarschijnlijk kan je je nu niet optrekken, begin daarom eerst met uithangen tot je 30sec. uit kan hangen. Dus als je traint probeer je 8x uit te hangen en hou je 2 min. rust ertussen. Zodra je 30sec. uit kan hangen ga je negatief optrekken en laat je je zakken. Wanneer je 1 hele kan ga je hiermee verder. Veel setjes, weinig herhalingen. Met pushups doe je in het begin ook negatieven als je er geen 1 netjes kan, zodra je er 1 kan doe je die ene 10x met rust ertussen. Zo bouw je het telkens iets uit. Kniebuigen beginnen met 8 setjes van 3 herhalingen met een gewicht wat je nu 8x kan, elke week voeg je dan 2,5kg toe aan je stang.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-