Bankdruk techniek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    Hahaha, ik val bijna uit mijn bureaustoel hier.
    Hij kon er niet pm lachen hoor haha ik kreeg gelijk een ban

Nee die man heeft zelfs voor trauma's gezorgt!Stel je voor je zit er voor de eerste keer op een wedstrijd, leuk en mooi en indrukwekkend al die atleten, komt Big Mart voor je staan en showt even zijn goddelijke abs!.......lijkwit.....met haar......grijze haren he?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Ik ben een keer gaan rondkijken op MB en toen kwam ik erachter dat Robbie daar van het forum was getrapt. Die was zeker stout geweest.
      Seriously?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Ik ben een keer gaan rondkijken op MB en toen kwam ik erachter dat Robbie daar van het forum was getrapt. Die was zeker stout geweest.
        Raad eens waarom?Begint met Big en eindigt met Fart

Comment

Seriously?
          Inspiratie?

Srs; Wat te doen als je geen gelijk krijgt en je bent mod......?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Hij kon er niet pm lachen hoor haha ik kreeg gelijk een ban

Nee die man heeft zelfs voor trauma's gezorgt!Stel je voor je zit er voor de eerste keer op een wedstrijd, leuk en mooi en indrukwekkend al die atleten, komt Big Mart voor je staan en showt even zijn goddelijke abs!.......lijkwit.....met haar......grijze haren he?
            Moest mijn ogen spoelen met chloor
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Juist beginners moet je hoed op weg helpen, omdat zo iemand hopelijk een doel heeft, tenzij je bedoeld dat een basisschema niet te moeilijk moet zijn?
              Ik denk dat voor de meeste mensen een degelijk schema zonder gekkigheid en een schoon en consequent eetpatroon al een hele stap is. Voor heel veel mensen met 0 ervaring is een dergelijke mentaliteitsverandering al heel ingrijpend. Is ook niet zo lastig te bewerkstelligen wat betreft advies maar toch komt af en toe de grootst mogelijke onzin voorbij.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Probleem met ome Mart is ook dat ie allerlei "prestaties" en decenia ervaring claimt als onderbouwing. Dat wordt al vrij snel lachwekkend natuurlijk. Maar de beste man is nogal dictatoriaal op MB ofwa ?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Probleem met ome Mart is ook dat ie allerlei "prestaties" en decenia ervaring claimt als onderbouwing. Dat wordt al vrij snel lachwekkend natuurlijk. Maar de beste man is nogal dictatoriaal op MB ofwa ?
                  dat doen er wel meer hoor.. dictatoriaal is een 2e.

Comment

Niet meer dan elders, alleen heeftie daar toegang tot de exit-knop als iemand hem niet aanstaat. Forum is er iig een stuk rustiger op geworden en op een paar logjes na is er niet veel meer te beleven. Inhoudelijke open discussie wordt er (bijna) niet meer gevoerd, dus misschien heb je eigenlijk wel gelijk.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                      dat doen er wel meer hoor.. dictatoriaal is een 2e.
                      In mijn ogen is hij de enige die prestaties verkondigd voordat hij ze geleverd heeft, zowel zijn directe als indirecte prestaties
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Hij heeft zelfs eens mensen tot de "orde" geroepen op Facebook, ik vroeg of ie daar ook moddereter was?
                        Ik geloof wel in praktische kennis als je ook de theoretische kennis hebt, van daar uit leer je verschillende insteken wat iemand nodig heeft, alleen het weten door kijken wat een atleet heeft is wat je niet kan leren, sommige dingen moet je kunnen zien, zoals bijv iedereen een fotografie opleiding kan behalen maar het dan nog steeds niet hoeft te zien, ze maken dan acceptabele fotoos, meer niet....nu lijkt het alsof Martin acceptabel is he?Vergeet me vergelijking maar ook

Comment

PL is af en toe gewoon heel goed voor iedereen die kracht en massa wilt bouwen, ik lees te vaak dat PL maar zo zo is en daar ken ik slecht tegen, omdat het heel waardevol kan zijn.
                          Aangezien jij wel aardig wat fatsoenlijke kennis lijkt te hebben... even off-topic.

Ik ben van mening dat het voor beginners juist van belang is dat ze beginnen met redelijk weinig oefeningen. Dan gebruik maken van meerdere sets met 2-3 reps max. Zodoende kan je de nieuweling veel reps laten maken die correct zijn en hem de hele tijd tussen sets door coachen. De trainee kan tussen de sets nadenken en dingen verbeteren/uit proberen. Iets wat in mijn ogen effectiever is dan 3 sets van 10-15 te maken en dan bij elke rep te praten tegen de nieuweling wat eerder afleiding geeft dan constructief iets bijleverd.

Daarnaast ben ik ook van mening om degene die ik dan begeleid eerst te laten werken aan kracht. Zorgen dat ze dus in de buurt komen van bijvoorbeeld 2x lichaamsgewicht deadlift/squat en 1,25x lichaamsgewicht bench press. Dat lijkt mij een redelijk goede guideline om dan over te stappen op een massa gericht schema. Basiskracht+explosiviteit is dan een uitermate goede basis om dan sneller en effectiever massa mee te kunnen gaan bouwen vanaf dat moment. Zeker omdat ik gemerkt heb dan o.a. me biceps pas echt begonnen te ontwikkelen op moment dat me bench press 120+ werd. Borst ontwikkeling was niet echt met de BP, maar meer met de CGBP/Incline Press. Maar pas op moment dat er fatsoenlijk gewicht aan de stang hing. 4 setjes met 10 reps met gewichten die beginners gebruiken merk je geen fuck van in mijn ogen.

Dit lijkt mij logisch. Maar wordt al geruime tijd tegen gesproken door "guru's". Ben dus benieuwd wat jou kijk hier op is.

Ik ben blij dat eindelijk een beetje iedereen tot ommekeer komt terwijl ik, en met mij nog enkele anderen, dit 2 jaar geleden al riepen toen driekwart van het forum hem nog op blote knieën aanbad.
                          sommige figuren zoals Snuff en Martin vielen al redelijk snel door de mand bij velen. Op zich wel jammer, want 1x in de zoveel tijd hadden ze wel wat nuttigs toe te voegen. Maar ja zo had, en heb ik nog steeds, ook een reputatie van een behoorlijke schreeuwerd.

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          In mijn ogen is hij de enige die prestaties verkondigd voordat hij ze geleverd heeft, zowel zijn directe als indirecte prestaties
                          Heb ik in het verleden ook een paar keer gedaan. Maar goed heb ook vaak genoeg filmpjes geplaatst van daadwerkelijke prestaties dat het vergeven werd :P
                          Last edited by Falstyr; 06-12-2012, 17:57.

Comment

Zie het topic op mb nu pas..

Laatste tijd kreeg ik iets meer respect voor Martin maar dat is nu wel weg, beetje filmpjes posten van leden hier en omdat hij de discussie hier niet kan winnen daar voortzetten..

Zou hier heel grove teksten neer willen zetten maar slik het ff in..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik vind het wel ban waardig om filmpjes van de vaste members hier te gebruiken om daar te bespotten eigenlijk..
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Mja, is jouw pakkie an. Youtube is wel een openbaar medium natuurlijk. Stijlvol is wel anders natuurlijk...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X