Simpele oefeningen voor huis- tuin- en keukenspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Simpele oefeningen voor huis- tuin- en keukenspieren

Heey,

Ik ben inlangs begonnen met bijkomen ( vast voedingsschema van om en nabij de 3000 kCal ), en wil me nu richten om de huis tuin en keukenspieren te trainen. Ik heb 12 jaar lang gezwommen, en heb toen wat spieren ontwikkeld, daarna heb ik er niks meer mee gedaan waardoor het een beetje ingezakt is.

Ik heb het over simpele oefeningen, zoals push ups, crunches en gewichten.

Mijn vraag is nu hoe vaak ik zal oefenen ( met hoeveel rust en om de hoeveel tijd en hoelang de oefeningen eruit moeten zien ).

Ik hoef niet helemaal opgepompt te zijn, maar wil er fysiek beter uit zien en hopen dat door de spiermassa mijn gewicht ook nog meer zal stijgen.

Dag Sunny,

In ons nieuwelingentopic staat een basisschema voor beginners, dit gaat er van uit dat je met 3 keer per week een uurtje je hele lichaam traint. Het staat hier: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html

Die opgepompte look hoef je je geen zorgen om te maken, de mensen die dat hebben zijn al jaren hard aan het trainen en streng aan het eten. Was het maar zo makkelijk
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
      Was het maar zo makkelijk
      Inderdaad, dan was ik nu een kleerkast!!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Inderdaad, dan was ik nu een kleerkast!!

en ik dan....als het echt zo verschrikkelijk snel zou gaan dan had ik ook nu groter dan een Mr O moeten zijn.
        Kost echt wel heel wat jaartjes hard trainen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X