Soorten Gewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soorten Gewicht

Hallo,
    ik ben hier nieuw en ik had een vraag.
    Wanneer ik dus oefeningen doe, is het beter om bv 3keer 10 oefeningen te doen van 30kg, of 2keer 10 oefeningen van 40kg, omdat dat zwaarder is, en ik makkelijk 3 keer 10 oefeningen van 30kilo kan doen en 2x 10 van 40kilo, maar nu vraag ik me af wat het effectiefst is. ?

Dank julliewel

Het meest effectief is je eerst even voorstellen.. Dan de sticky's lezen en als je daar dan je antwoord nog niet hebt gevonden de vraag nog eens stellen en dan wat duidelijker! Succes met je vraag en met trainen
    Constantia et labore

Comment

Originally posted by sennebogen View Post
      Het meest effectief is je eerst even voorstellen.. Dan de sticky's lezen en als je daar dan je antwoord nog niet hebt gevonden de vraag nog eens stellen en dan wat duidelijker! Succes met je vraag en met trainen
      Ja, heb ik gedaan, maar vond niets, ik zal nog even doorzoeken, toch bedankt

Comment

Hoi en welkom
        LIefst 3 of 4 maal iets doen dan 2 maal.Als het dan te makkelijk gaat dan bv 35 kilo!

Comment

Originally posted by MathiasS View Post
          Hallo,
          ik ben hier nieuw en ik had een vraag.
          Wanneer ik dus oefeningen doe, is het beter om bv 3keer 10 oefeningen te doen van 30kg, of 2keer 10 oefeningen van 40kg, omdat dat zwaarder is, en ik makkelijk 3 keer 10 oefeningen van 30kilo kan doen en 2x 10 van 40kilo, maar nu vraag ik me af wat het effectiefst is. ?

Dank julliewel
          Ik neem aan dat je sets bedoelt
          Als je dan begint met een setje 10 x 30kg, dan 10 x 40kg en dan probeer je 10 x 45kg of 50kg te doen, zie maar hoever je komt daarmee.
          Kom je niet verder dan 8x, dan pak je die eventueel nog een keer 8x, blijf je onder de 6x dan pak je het vorige gewicht nog een keer en doe je weer 10x of zoveel je kan en dan de volgende oefening.
          Je gaat dus wel elke keer zoeken naar een hoger gewicht en/of meer herhalingen. Progressief laden, steeds proberen te verzwaren of meer reps(herhalingen) te maken

succes.
          Zo wordt je sterker en groter.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Ik neem aan dat je sets bedoelt
            Als je dan begint met een setje 10 x 30kg, dan 10 x 40kg en dan probeer je 10 x 45kg of 50kg te doen, zie maar hoever je komt daarmee.
            Kom je niet verder dan 8x, dan pak je die eventueel nog een keer 8x, blijf je onder de 6x dan pak je het vorige gewicht nog een keer en doe je weer 10x of zoveel je kan en dan de volgende oefening.
            Je gaat dus wel elke keer zoeken naar een hoger gewicht en/of meer herhalingen. Progressief laden, steeds proberen te verzwaren of meer reps(herhalingen) te maken

succes.
            Zo wordt je sterker en groter.
            Perfecte antwoord, dankje!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X