geen vooruitgang in kracht benchpress

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen vooruitgang in kracht benchpress

Dag mensen, train nu ong.5 maanden serieus met voedingschema. . Heb de eerste 3,5 maand vooral ook met kracht veel vordering gemaakt, alleen de afgelopen 6 weken pak ik er aan gewicht niet veel meer bij.. Ben blijven steken met bv benchpress op 85 kilo(2-3x) en hoe hard ik ook mn best doe ik krijg nog geen kilo extra omhoog.. Heb al andere voeding voor het trainen geprobeerd, heb inmiddels een pre w.o.booster wat me wel een mooie pomp geeft maar niet de extra kracht waar iedereen het over heeft. Iemand enig idee? Of is het wel normaal dat het na een aantal maanden minder gestaag gaat?
    Constantia et labore

Hoe zie je trainings schema eruit? (heb je deze wel eens veranderd)?
    en ik zie ook dat je squat minder hoog is dan je bench press hoe komt dat zo?
    Calisthenics / Street workout

Comment

Verandering van schema is een aanrader. Doe je dat ook?
      Train hard or go hormone

Comment

Wissel af in herhalingen. Blijf je lichaam verassen. Ik zou proberen even een tijdje op je Max trainen qua kilo's ,en minimaal 6 herhaligen te pakken op eigen kracht dan nog 2 herhalingen met hulp. Als je klaar bent 2 Min rust en dan weer van voor af aan. Nog 1 ding welke preworkout gebruik je ?

Comment

Wat maakt het nou weer uit dat je niet vooruit gaat in kracht? Of ben je een powerlifter dan begrijp ik het wel. Maar je traint voor massa toch?

Comment

Originally posted by sennebogen View Post
            Dag mensen, train nu ong.5 maanden serieus met voedingschema. . Heb de eerste 3,5 maand vooral ook met kracht veel vordering gemaakt, alleen de afgelopen 6 weken pak ik er aan gewicht niet veel meer bij.. Ben blijven steken met bv benchpress op 85 kilo(2-3x) en hoe hard ik ook mn best doe ik krijg nog geen kilo extra omhoog.. Heb al andere voeding voor het trainen geprobeerd, heb inmiddels een pre w.o.booster wat me wel een mooie pomp geeft maar niet de extra kracht waar iedereen het over heeft. Iemand enig idee? Of is het wel normaal dat het na een aantal maanden minder gestaag gaat?
            Ik weet niet hoe jou schema eruit ziet, dus er is weinig zinnigs over te zeggen.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Ik zal volgorde, reps en oefeningen weer eens af gaan wisselen, heb er vandaag veel over ge-googel'd. en aan stefanos; pre workout is nanoproxil.. En inferno; het zinnige is dan om mn schema vragen... Snap je?
              Constantia et labore

Comment

6 weken het ene schema, 6 weken een andere. afwisselen met oefeningen en zeker genoeg rust pakken

Comment

Originally posted by nappes View Post
                  6 weken het ene schema, 6 weken een andere. afwisselen met oefeningen en zeker genoeg rust pakken
                  Dat is slecht advies. Alvorens je conclusies gaat trekken en een oplossing voor het probleem suggereert moet je analyseren waarom er sprake is van stagnatie. Als er bijvoorbeeld sprake is van slechte techniek bij het bankdrukken dan kun je nog zo vaak je wilt van schema en oefeningen wisselen, maar de kern van het probleem blijft bestaan.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

daar heb je gelijk in, maar continu progressie hebben in zwaarder tillen is onmogelijk. je blijft op een gegeven moment hangen endan moet je switchen van schema, andere oefeningen dan die je het lekkerst vind om te doen etc

Comment

daar heb je gelijk in, maar continu progressie hebben in zwaarder tillen is onmogelijk. je blijft op een gegeven moment hangen endan moet je switchen van schema, andere oefeningen dan die je het lekkerst vind om te doen etc
                      Hij is pas 5 maanden bezig, man. Dus wat dat betreft is het eind nog lang niet in zicht is wat progressie betreft.

Trouwens, het viel IjsBlok ook al op dat zijn squat lager is dan het gewicht dat hij bankdrukt. Dat geeft al aan dat er iets niet klopt met zijn training.
                      - Dave Tate

Comment

zn training kan ook niet kloppen bij 5 maandjes. voor dat je je eigen lichaam door hebt met trainen duurt al un paar jaartjes endan nog geneens te hebben over het trainen zelf.

dus dan zal het idd liggen aan het punt van de oefeningen goed doen.

Comment

Inferno heeft altijd goede argumenten,valt me altijd op maar dat terzijde

Comment

lulkoek. zelfs met gewichten boven de 200kg kun je constant progressie boeken zonder van schema te moeten wisselen. je moet alleen weten hoe je een fatsoenlijk schema opzet en daar schort het gewoon aan bij de meeste ook al denken ze wel goed bezig te zijn. Vaak overkill van oefeningen om nog maar te zwijgen over de keuze van oefeninge.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X