Oefeningen voor boven borst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oefeningen voor boven borst

Ik begin nu wel een borst te ontwikkelen maar dat is eigenlijk alleen mijn borst beneden. Wat voor oefeningen kan ik doen om ook mijn borst boven wat voller te krijgen, zodat je een goede afscheiding ziet in het midden?
    Greetingz Kroesuway

Schuin dumbell drukken zou ik zeker doen. Wat ook kan is als je triceps doet smal bankdrukken, pak je meteen binnenkant borst mee.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als ik schuin bankdruk voel ik eigenlijk niet mijn borst maar meer mijn biceps. Hoe wijdt pak jij hem eigenlijk? Ik zelf meer dan schouderbreedte. Maar mischien moet ik hem minder wijdt pakken.
      Greetingz Kroesuway

Comment

Neem aan dat je een stang gebruikt? Probeer het eens met dumbells.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]Als ik schuin bankdruk voel ik eigenlijk niet mijn borst maar meer mijn biceps.
          biceps

Zit je techniek wel helemaal goed ??

Triceps kan ik me voorstellen maar wat je biceps hiermee van doen hebben; lijken me redelijk passief bij schuindrukken.

Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Ja, zijn meer mijn bicep/schouder dat ik voel dan dat ik mijn borst echt goed voel. Heb bankdrukken altijd liggend uitgevoerd. Sinds kort ook schuin. Maar ik zal de stang wel te breed vast hebben denk ik zo.
            Greetingz Kroesuway

Comment

Weet wel dat je bij veel dumbell oefeningen oolk De triceps goed meetraint..Tenminste ik voel die altijd wel een beejte...En biceps lijkt me ook wel makkelijk kunne eigenlijk je gebruikt toch je armen altijd bij al die borstoefeningen....Dus zou best kunne.

Greetzzz

Comment

Hier een foto.
                Attached Files

Comment

Dat gezicht wegvegen hoef je niet te doen hoor...... Maar idd borst zie je al goed..Keep up the good work

Greetzzz

Comment

Jij begint anders ook al goed te groeien. Wou dat ik rond mijn achttiende serieus was begonnen met trainen. Train rond de vier jaar maar sinds kort pas echt serieus, lette niet op mijn voeding, tijd lang gefeest elk weekend. Maar ik denk ook dat ik dat V12 ga aanschaffen wat jij had gebruikt. Kijken of ik meer aankom daardoor.
                    Greetingz Kroesuway

Comment

Je geeft al aan dat je pas sinds kort ook schuindrukt. Geef dit ff de tijd en het komt zeker goed
                      Probeer zeker eens schuin met dumbells. Je biceps voelen met bankdrukken is erg onlogisch inderdaad..

Greets...

Comment

Schuin bankdrukken, maar ook incline fly's. Zorg wel dat je het bankje niet te schuin zet bij die fly's, anders leg je teveel nadruk op je schouders.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (kroesuway @ Sep. 11 2004,16:34)]Jij begint anders ook al goed te groeien. Wou dat ik rond mijn achttiende serieus was begonnen met trainen. Train rond de vier jaar maar sinds kort pas echt serieus, lette niet op mijn voeding, tijd lang gefeest elk weekend. Maar ik denk ook dat ik dat V12 ga aanschaffen wat jij had gebruikt. Kijken of ik meer aankom daardoor.
                          Greetingz Kroesuway
                          Heb het was 2 dagen dat turbo maar ik heb een hele tijd terug ook de gewonde versie gehad...Maja ik begon pas met trainen dus ken ook net zogoed zijn dat ik gewoon snel gegroeid ben en heb ged8 dat die v12 zo goed werkte...maja....ik ga deze turbo versie ff helemaal afmaken en dan zie ik wel over paar weken.

Greetzz

Comment

probeer eens smal bankdrukken op het einde van je borsttraining met de handen tegen elkaar of een twintig centimeter ertussen,je zal ook merken dat je minder gewicht kan nemen

off topic, knappe tatoo, waar staat ze voor of heeft ze geen betekenis

Grtz
                            stil growing

Comment

Bedankt voor de tip snipke. Die tattoo staat nergens voor. Dit is eigenlijk een cover up voor eerdere tattoo die ik niet meer mooi vond. Deze is honderd keer beter.
                              Greetingz Kroesuway

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X