Squatte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Ik had het toch over sleeves, geen wraps?
    Yep, maar ik probeerde met die eerdere post eigenlijk aan te geven dat ik niet precies wist wat je met die "sleeves" bedoelde. Terminologie is niet m'n sterkste kant namelijk
    Ik had het misschien beter kunnen verwoorden:
    "Als je met die sleeves die dingen bedoelt die je gebruikt puur om je knieën warm te houden, verder niet, dan prima"
    of zo.
    Gaf je al aan, maar had toch ook iets kunnen zijn met een dubbele functie
    Last edited by ijzerkonijn; 15-10-2011, 17:59.

Comment

Originally posted by ijzerkonijn View Post
      Yep, maar ik probeerde met die eerdere post eigenlijk aan te geven dat ik niet precies wist wat je met die "sleeves" bedoelde. Terminologie is niet m'n sterkste kant namelijk
      Ik had het misschien beter kunnen verwoorden:
      "Als je met die sleeves die dingen bedoelt die je gebruikt puur om je knieën warm te houden, verder niet, dan prima"
      of zo.
      Gaf je al aan, maar had toch ook iets kunnen zijn met een dubbele functie
      Oh nee de sleeves die ik bedoel niet nee, gewoon 3/5mm. Je hebt ze ook van meer dan 10mm dik maar dan gaat het wel z'n doel voorbij vind ik.
      Groeten

Comment

OK, zal ook eens naar die sites kijken die je aangeeft dan

Comment

knie wraps

moge; ik train al een tijdje (vanaf 1988). ik kreeg jaren geleden steken aan de zijkant van mijn knie (aanhechting). ik moet zeggen.. is wel vervelend als je aan het squatten bent met 200 kilo.ik zelf gebruik gewone zwachtels(wraps)heel de squat serie vanaf het opwarmen,omdat ik me graag concentreer op de uitvoering.heb idd wel hele grote jongens zien kniebuigen met 240 zonder wraps.....knak is ho

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X