Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil die kippepoten van mij gespierder maken. Om dat te bereiken moet ik dan zwaar trainen en weinig herhalingen doen of lichter en veel herhalingen? En wat zouden dan het aantal sets en reps zijn?
Greetinz Kroesuway
Ik heb ook van die kippenpoten..Kutbenen.....Vind benen saai om te doen maja het moet....hoor iedreen zeggen dat ze het leuk vinden op gegevemoment .. Nou ik doe nu tijdje weer squat en leggpress en die shit en ik vind het gene malle moer aan..
benen train ik maar 1 à 2 keer per maand,doordat ik klein ben en door het voetbal en minivoetballen vroeger heb ik altijd zware en gespierde benen gehad
Als ik naar mijn kuiten kijk..denk ik echt van jezus wat een kippepootjes..... ... echt benen duren gewoon lang met groeien of je ziet het zelf niet goed.
Heb een hele tijd geen benen getraind, ga altijd helemaal naar de klote van die oefeningen. Licht in mijn hoofd enzo. Voor je gevoel heb je dan echt opgeblazen benen maar in de spiegel blijf je die kippepoten zien. Vanaf nu weer elke week benen trainen.
Greetingz Kroesuway
Citaat[/b] (kroesuway @ Okt. 21 2004,15:17)]Heb een hele tijd geen benen getraind, ga altijd helemaal naar de klote van die oefeningen. Licht in mijn hoofd enzo. Voor je gevoel heb je dan echt opgeblazen benen maar in de spiegel blijf je die kippepoten zien. Vanaf nu weer elke week benen trainen.
Greetingz Kroesuway
gewoon meer eten en hrder trainen dan komt het van zelf
grt
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Vandaag heb ik benen getraint met een andere jongen van mijn opleiding. Hij is stukken groter dan mij, en ook veel sterker. Helemaal bezeten door bodybuilding!
Hij traint nogal langzaam, veel rust enzo. Ik train altijd maximaal 1 uur, maar vandaag hebben we 2 uur over benen gedaan, dit hebben we gedaan:
squat 5x
leg press 4x
leg extention 4x
leg curl 3x
stiff leg deadlift 4x
standing calf raise 4x
leg press calf 3x
Ik ben kapot, mijn quads en hamstrings waren zo opgepompt dat het leek of ze ontploften. Zo zwaar heb ik ook nog nooit getraint, ik wilde natuurlijk niet 2x zo weinig gewicht als hem gebruiken
Nu even ontopic: wat ik hiermee wil zeggen is als je je benen écht zwaar aanpakt, zwaar gewicht en veel sets ze echt wel gaan groeien. Je moet natuurlijk wel genoeg rust nemen en het rustig opbouwen. Als je op maandag benen traint, en na 4-5 dagen nog spierpijn hebt is het niet aan te raden om je benen de volgende maandag weer te trainen. Dan kan je ze beter een week overslaan.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment