Benen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Benen

Ik wil die kippepoten van mij gespierder maken. Om dat te bereiken moet ik dan zwaar trainen en weinig herhalingen doen of lichter en veel herhalingen? En wat zouden dan het aantal sets en reps zijn?
    Greetinz Kroesuway

Zwaar trainen, 6-12 herhalingen.

Schema zou kunnen zijn:
    squat 4x
    leg press 4x
    leg extention 4x
    leg curl 3x
    stiff leg deadlift 3x
    standing calf raise 3x
    seated calf raise 3x

Uiteraard zijn er 100en variaties mogelijk.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

mooi schema maar veel oefeningen
      Who's the Chef

Comment

Ik heb ook van die kippenpoten..Kutbenen.....Vind benen saai om te doen maja het moet....hoor iedreen zeggen dat ze het leuk vinden op gegevemoment .. Nou ik doe nu tijdje weer squat en leggpress en die shit en ik vind het gene malle moer aan..

Greetzz

Comment

vind benen trainen ook niet leuk maar het hoort erbij en daarover moeten we niet zeuren!

greetzzz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Okt. 20 2004,19:45)]Zwaar trainen, 6-12 herhalingen.

Schema zou kunnen zijn:
            squat 4x
            leg press 4x
            leg extention 4x
            leg curl 3x
            stiff leg deadlift 3x
            standing calf raise 3x
            seated calf raise 3x

Uiteraard zijn er 100en variaties mogelijk.
            erg veel oefeningen, maar je zou kuiten op een andere dag kunnen pakken..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

benen train ik maar 1 à 2 keer per maand,doordat ik klein ben en door het voetbal en minivoetballen vroeger heb ik altijd zware en gespierde benen gehad

Comment

gewoon ff 1 x in de weer 3 a 4 oefeningen is zat voor mij
                en idd op een andere dag 2 kuit oefeningen
                Who's the Chef

Comment

ik vind mn quad's wel goed gaan alleen dat eronder mn kuiten enz die willen niet echt

Comment

daar hebben de meeste last van
                    Who's the Chef

Comment

Als ik naar mijn kuiten kijk..denk ik echt van jezus wat een kippepootjes..... ... echt benen duren gewoon lang met groeien of je ziet het zelf niet goed.

Comment

Heb een hele tijd geen benen getraind, ga altijd helemaal naar de klote van die oefeningen. Licht in mijn hoofd enzo. Voor je gevoel heb je dan echt opgeblazen benen maar in de spiegel blijf je die kippepoten zien. Vanaf nu weer elke week benen trainen.
                        Greetingz Kroesuway

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (kroesuway @ Okt. 21 2004,15:17)]Heb een hele tijd geen benen getraind, ga altijd helemaal naar de klote van die oefeningen. Licht in mijn hoofd enzo. Voor je gevoel heb je dan echt opgeblazen benen maar in de spiegel blijf je die kippepoten zien. Vanaf nu weer elke week benen trainen.
                          Greetingz Kroesuway
                          gewoon meer eten en hrder trainen dan komt het van zelf

grt
                          als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

probeer het anders gustig op te bouwen met je benen trainen
                            het is wel bij de meeste mensen de langzaamst groeiende spiergroep.
                            Who's the Chef

Comment

Vandaag heb ik benen getraint met een andere jongen van mijn opleiding. Hij is stukken groter dan mij, en ook veel sterker. Helemaal bezeten door bodybuilding!

Hij traint nogal langzaam, veel rust enzo. Ik train altijd maximaal 1 uur, maar vandaag hebben we 2 uur over benen gedaan, dit hebben we gedaan:
                              squat 5x
                              leg press 4x
                              leg extention 4x
                              leg curl 3x
                              stiff leg deadlift 4x
                              standing calf raise 4x
                              leg press calf 3x

Ik ben kapot, mijn quads en hamstrings waren zo opgepompt dat het leek of ze ontploften. Zo zwaar heb ik ook nog nooit getraint, ik wilde natuurlijk niet 2x zo weinig gewicht als hem gebruiken  

Nu even ontopic: wat ik hiermee wil zeggen is als je je benen écht zwaar aanpakt, zwaar gewicht en veel sets ze echt wel gaan groeien. Je moet natuurlijk wel genoeg rust nemen en het rustig opbouwen. Als je op maandag benen traint, en na 4-5 dagen nog spierpijn hebt is het niet aan te raden om je benen de volgende maandag weer te trainen. Dan kan je ze beter een week overslaan.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X