Cardio na krachttraining?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    leuk. behalve dat niemand ontkent dat cardio slecht is. Alleen het soort cardio wat iets toevoegt verschilt per situatie. Duur/steady state cardio is gewoon dom na een KT sessie. HiiT is de betere versie voor resultaat.
    Waarom is cardio slecht? En waarom is het dom om te doen na KT.

Comment

Originally posted by Basjee View Post
      Waarom is cardio slecht?
      dat zeg ik niet. en zolang mensen niet kunnen lezen ga ik ook geen inhoudelijke reacties leveren. Zelfde domme shit als paar jaar terug. niet alleen in dit topic maar over het gehele forum. Enige wat nieuw is zijn de nieuwe gezichten. Nu weet ik weer waarom ik het forum verliet.

Comment

Waarom is cardio slecht? En waarom is het dom om te doen na KT.
        Hij zegt dat niet. En ben het wel met eens dit x. Hij zegt dat het effectiever is om hiit te doen na je trainingen. En op rustdagen dan langduur lopen om de ''bloedvaten soepel te houden''. Weet niet of dat waar is van bloedvaten. Maar iedergeval zorgt het ervoor dat je afvalstoffen uit je lichaam gaan.

Waarom zou je hiit doen na training? Omdat je vaak al een uur ongeveer aan het trainen bent. Doe jij 40 minuten nog cardio erbij verhoog je alleen maar meer het je cortisol. Wat dus weer je spieren afbreekt.

Verder zorgt hiit ook voor meer vetverbranding en verbrand je er meer calorien mee.

Comment

kan je dan beter de tabata methode of de little methode doen?
          of is dat naar voorkeur?
          All you need is the heart off a Champion!

Comment

Originally posted by zespak View Post
            kan je dan beter de tabata methode of de little methode doen?
            of is dat naar voorkeur?
            ik denk na voorkeur. Ikzelf prefeer de 30/45 methode. Waarin je 30 seconden werkt en 30-60 seconden rustig aandoet.
            "Straight outta gym"

Comment

Kan iemand uitleggen van HIIT precies inhoudt, en een voorbeeld geven. Danku!

Comment

Kan iemand uitleggen van HIIT precies inhoudt, en een voorbeeld geven. Danku!
                high intensity interval training
                op de vorige pagina staat een link naar wikipedia over HIIT
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                  high intensity interval training
                  op de vorige pagina staat een link naar wikipedia over HIIT
                  Oke dus als je vet wilt verbranden kun je beter gaan hardlopen op een niet KT dag?

Comment

Als je jouw spieren wilt beschermen kun je beter hardlopen op een niet KT dag.

Comment

Samengevat: na een uurtje krachttraining kun je beter (30-45? minuten) HIIT doen, en op de rust dagen een uurtje duurtraining?

Wil zoveel mogelijk vet verbranden, zonder daar bij veel spiermassa te verliezen.

Het dieet staat voorop natuurlijk, maar goed, ik vroeg mij dus af wat nu beter is. Doe nu namelijk zowel op de KT-dagen (een half uurtje) duurtraining, als op de 'rustdagen'..

Thanks alvast voor het antwoord.
                      Last edited by Petrelli; 04-04-2012, 22:06.

Comment

Nobody?

Comment

Ik doe hetnnu exact zoals jou dus ben nu ookwel geintresseerd naar een antwoord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X